Desværre nej, det besøg udviklede sig til lidt af en morsom historie.
Teknikkerne kom om lørdagen, men jeg fik først at vide hvor de boede, da jeg ringede til HyundaIQ om mandagen. Så fik de deres TV og kunne komme igang, troede jeg, men de havde, på trods af at jeg havde sendt dækningskort mv., valgt at bosætte sig på Hotel Scandic ved siden af Planetariet, hvor DVB-T dækningen absolut ikke var optimal (ca 20 % signalstyrke).
Jeg blev derfor ringet op mandag aften og spurgt om jeg havde lyst til at agere chauffør for dem om tirsdagen, så de kunne komme 'et andet sted hen'. De viste dog ikke, hvor de ville hen, så jeg tilbød dem at køre hjem til min bopæl i Ølstykke, hvor jeg med en tagantenne har ca. 50 - 55 % signalstyrke.
Det blev til en hyggelig dag, men vi havde jo ikke taget i betragtning, at DR1 og DR2 ikke sendte tekstede udsendelser før kl. 13:50, hvorfor vi kun kunne sidde og kigge på lipsync problemerne.
Jeg fik dog taget nogle fine billeder af det indre af deres nye 32" model, og fik set, hvor modulopbygget sådan et LCD TV er (og så står der Samsung over det hele inde i sådan et Hyundai TV ;-)
Jeg afleverede dem på deres hotel samme aften efter en kort sightseeing tur i det indre København, men har desværre ikke hørt fra dem siden.
Men jeg håber da stadig på en løsning....
Med venlig hilsen
Henrik Badsted