|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stephan A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Status: Offline Point: 176 |
![]() Sendt: 23-December-2010 kl. 12:39 |
Hej. Jeg skal ud og kigge på nyt LCD tv her om et par timer. Derfor håber jeg, at kunne få et par råd med på vejen.
Det skal være 32" lcd - hverken mindre eller større, og må helst ikke koste mere end 3.000 og aller højst 4.000, hvis det ekstra er det værd. Hvilke modeller bør jeg gå efter? Det skal hovedsagligt bruges til almindeligt tv, og ja. Faktisk ikke små meget andet. Mvh. Stephan |
|
![]() |
|
Bobbas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Tag evt. en tur i elgiganten - de har en del i den størrelse/prisklasse - tag også et kig på plasma: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tv/tv-fra-32-til-39/TXP37X20E/panasonic-37-plasma-tv
Giv dig tid til at kigge lidt på tv'erne - gerne med alm tv signal - ikke med deres demo HD videoer... |
|
![]() |
|
Stephan A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Hej Bobbs - Ingen 37". Det er udelukket! :) Det mener jeg allerede jeg har nævnt?
Og en tur i elgiganten er jo præcis hvad vi skal. Derfor vil jeg gerne have lidt anbefalinger med på vejen, hvis der er nogen, som har lidt gemt i ærmet. Har selv et Sony X500 i tankerne. Nogle kommentarer knyttet til dette TV, eller andre kandidater? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |