recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 32" M87 vs D300 vs andre
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket32" M87 vs D300 vs andre

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jajo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Emne: 32" M87 vs D300 vs andre
    Sendt: 12-August-2007 kl. 18:17

Hej

Jeg har tænkt mig at udskifte mit gamle CRT tv, og synes kvaliteten på LCD er blevet acceptabel.

Det skal være 32" da de andre vil blive for store til mit lille kammer

Har set på topmodellerne fra sony D3000 og samsungs M87(ret mig hvis det ikke er deres topmodeller) har ikke set dem side om side, hvilket af dem vil i mene er det bedste, eller er der et helt andet 32" jeg skal se efter.

Det jeg primært skal bruge det til at at se tv på, lidt dvd og lidt konsol spil i ny og næ

Budgettet er på omkring de 10000

Håber i kan hjælpe..

Redigeret af jajo - 12-August-2007 kl. 18:18
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Point: 964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2007 kl. 18:32
Jamen du vil da bliv glad for begge modeller lad dig ikke narre af data selvom Samsung har de bedste specs. Nogen vil havde moren andre datteren så det er svært at give et konkret råd om de 2 skærme, har dog set en enkelt test hvor Samsung vandt, jeg har selv et 40t m87 så jeg er lidt farvet.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
jajo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-September-2005
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2007 kl. 19:10

okaj.. har du et link til den test der?

hehe ja jeg selv er sony fan, har aldrig haft andet elektronik end sony... men er ikke i vejen for at prøve noget nyt.. det der tiltaler mig ved d3000 er at den mat skærm, kan ikke lige huske om samsungen har det..

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu