recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 32" med DVD og DVB-T tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket32" med DVD og DVB-T tuner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
agreen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Januar-2011
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: 32" med DVD og DVB-T tuner
    Sendt: 27-Januar-2011 kl. 18:33

Kan det virkeligt passe an ikke kan købe et 32” fladskærm med indbygget DVD og DVB-T tuner ?

Har søgt nette igennem på kryds og tvære, har fundet et Sony KDL-32EX40B, men det er tilsyneladende udgået. Så laver Amitech, men hvordan er det lige med kvaliteten ? Sharp laver også deres LC-32DV200E, men jeg kender intet til Sharp.

Er der nogen der har kommentarer til Amitech og Sharp eller et bud på anden producent ?

/Grønne

Til top
yaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2010
Sted: danmark
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2011 kl. 19:02
umiddelbart mindes jeg amitech som et føtex marked dog uden at være sikker sahrp derimod kan jeg kun anbefale de har lavet nogle rigtig gode tv hvad angår billedkvalitet men hvis jeg var dig tog jeg sharp'en
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2011 kl. 19:49
Du kan få meget mere Tv for pengene, hvis du deler Tv og DVD op. Sony 32" EX500 kan købes for ca. 3500-4000 Kr, og er væsentlig bedre end alle andre Tv i 32" med indbygget DVD. Vanvittig pris.
Så er der endda måske også budget til en god Blu-Ray afspiller ved siden af, eller en standard Sony dvd-afspiller. Amitech og Sharp laver low-budget modeller med indbygget DVD, og er billedmæssigt slet ikke noget særligt.

Et billigere bud er Samsung LE32C455 (Ikke DVD), som ikke koster mere end 3000 Kr, og vel som minimum er på niveau med Amitech.

Men hvis det er, så er Amitech et fornuftigt valg.
Sharp modellen kender jeg ikke, men de har jo et godt navn. 

Redigeret af vasif - 27-Januar-2011 kl. 19:53
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu