recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 32" Philips 5404H skift til analog signal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket32" Philips 5404H skift til analog signal

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik Pedersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Emne: 32" Philips 5404H skift til analog signal
    Sendt: 25-December-2009 kl. 01:47
På mit Sony TV er der en knap der hedder digital og en der hedder analog - Er der nogen der ved hvorledes skifter man mellem analog og digital på philips 5404 ??

/ Henrik
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2009 kl. 12:25

Never mind - jeg har selv fundet ud af det

Til top
kawi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Maj-2006
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2009 kl. 14:36
Hej Henrik

Skønt at du fandt ud af det - god skik tilsiger at man lige skriver løsningen, så andre også kan se det in case de skulle stå med samme spgm. Wink

mvh Kawi
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2009 kl. 12:52
Der er som sådan ikke på samme måde nogen mulighed for at skifte mellem analog og digtal ved at trykke på en knap. Man trykker på den store runde knap derefter options -> vælg kanal oversigt og vælger analog, digital eller alle kanaler.

Ved "Alle kanaler" har man den fordel at kan man se eksempelvis  TV2 digitalt, så gør man det skifter man så til en kanal der ikke er digital ja så skifter den blot til analog modtagelse osv. Dvs du behøver ikke tænke over om du modtager digitalt signal eller ikke. Ved eks. mit Sony, hvis jeg ser TV2 digitalt og vil skifte til TV3 bliver jeg nødt til at skifte til analog modtagelse først. Nå men den diskusion er jo overflødig, når min antenne forening engang får lavet en aftale med STOFA om frit digitalt TV hvilket desværre endnu ikke ser ud til at der er planer om SUK SUK SUK !!!Cry

Mvh Henrik
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu