|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||
M.K.A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() Sendt: 22-September-2009 kl. 21:05 |
|||||
Hej
Min søster skal have nyt tv, og hun kigger efter et 32" til omkring de 3-4000. Det skal helst have mpeg 4 tuner, og så selfølgelig have et godt billed, iforhold til prisen. Er dette tv noget? Nogen forslag? Redigeret af M.K.A - 22-September-2009 kl. 21:26 |
||||||
M.V.H M.K.A
|
||||||
![]() |
||||||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|||||
Har netop købt et Toshiba 32AV635DN i Elgiganten til ca 3500 kr til børneværelset. Det har dvb-c/t og mpeg2/4. Det opfylder mine behov men man kan sikkert få bedre billedkvalitet hvis man tager ud og kigger. |
||||||
![]() |
||||||
eggz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|||||
Hvad med LG 32LH2000, til ca. 3.000. Har lige købt det. Har godt billede og ok lyd til prisen. Mange tilkoblinger og også mpeg 4. Fin remote og nem indstilling af billedet, også. |
||||||
![]() |
||||||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|||||
Kiggede lige på spek for LG 32LH2000. der står "DVB-T MPEG 4 (HD), DVB-C MPEG2"! Vil det sige at den ikke har MPEG4 via DVB-C? |
||||||
![]() |
||||||
eggz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|||||
Godt spm, det ved jeg faktisk ikke. Jeg har IP TV (via FastTV) og tilkobler TV via scart/HDMI. Ifølge getmore.dk, oplyser de:
mvh Egil |
||||||
![]() |
||||||
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() |
|||||
Kig lidt på Samsung LE32B450.. Den har fået rigtige gode anmeldelser rundt
om på nettet. F.eks: http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung-le32b450-le32b450c- 20090625155.htm "Exhibiting class-leading black-level performance and standard-definition handling, the Samsung LE32B450 gets a wholehearted recommendation from us here at HDTVTest" Overvejer den selv til soveværelset ![]() |
||||||
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
||||||
![]() |
||||||
M.K.A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() |
|||||
Mange tak for alle inputsne. Jeg vil tage et kig på dem :) Håber den lokale fona og expert har nogen jeg kan se.
|
||||||
M.V.H M.K.A
|
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |