|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Jeg syntes du bør kigge på Plasma-skærme, som jeg antydede tidligere. Evt. Panasonic X10 i 37". Det er bedst i mørke omgivelser, i forhold til de skærme vi har nævnt. Det er desuden slet ikke et dyrt Tv, og har både Dvb-c og Dvb-t. Hvis du skal have en LCD-Skærm, som perfomer lige så godt som Plasma eller næsten, i komplet mørke, er det LED, evt fra Samsung. |
|
![]() |
|
xeon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
Jeg købte et 32" Samsung B650 til soveværelset i fredags. Jeg er godt tilfreds der er rigtigt godt billede på både på HD-content og signal fra DVB-c-tuneren. Det kostede lige over 5100 i lcd-planet.
|
|
![]() |
|
Hvidtfeldt ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2009 Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Den ser meget lækker ud den der panasonic. Og det er fuldstændig lige meget at den ikke har fuld HD? Hørt en sige at den ikke kan tage det ny signal hvis den ikke har fuld HD.
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
Har lige skiftet vores 32" Sony KDL-32V4000 ud med den omtalte Panasinc P37X10Y - det er som nat og dag! Ej måske ikke men billedet er bare væsentligt bedre på Panasonic plasma i fht. LCD. Har nu haft LCD skærme i to omgang og begge er blevet skiftet ud med plasma, da hverken konen eller jeg kan klare LCD.
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Ja Full HD har ikke rigtig den store betydning i dén størrelse, og selvfølgelig kan man tage det nye signal, uden et Tv med Full-HD. HD-kanalerne i DK bliver desuden slet ikke sendt i Full-HD (1080P), med undtagelse af et par enkelte udsendelser fra Eurosport HD. |
|
![]() |
|
Hvidtfeldt ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2009 Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Lyder lækkert. Så er det den jeg skal have. Kan få 37" til 7000 og 42" til 7100. Men 42 bliver da meget stort med 42" set 2 meter fra?
|
|
![]() |
|
![]() |
42" er måske lige en anelse i overkanten, så gå efter 37". Men 7000 Kr lyder ret dyrt, med tanke på, at man kan få 37" helt ned til 5000 Kr, evt til 5400 Kr, hvis du ummidelbart vil være 100% sikker på, at købe en nordisk model, som betyder fuldkommen kompatibilitet med de danske standarder. http://www.pricerunner.dk/pl/2-1225229/Panasonic-Viera-TX-P3 7X10Y-Sammenlign-Priser Redigeret af vasif - 15-Juli-2009 kl. 23:01 |
|
![]() |
|
![]() |
Må lige tjekke hvad jeg kan få den til rundt omkring. Men hvor kan det anbefales at købe den? Vil ikke have noget paralle import skidt.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad er forskellen på TXP37X10Y og TXP37C10Y? Hvad er bedst at købe?
|
|
![]() |
|
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
Du kan se forskellene her: De er vist næsten ens, men x10 har b.la. en HDMI indgang mere.
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Tror bestemt du vil blive glad for en plasma i soveværelset :) Det har et rigtig godt billed, også selv i mørke. Det står jo nærmest som de gamle billedrørs-tv som vi kender dem fra de lidt ældre dage. (næsten helt retro!)
![]() - Her er jeg, min kat, og 42PX80. Det er virkelig mageligt at ligge og stene film/tv på den måde. Nå, men bare lige for at illustrer. ![]() Vi har vippet vores, så det peger ned mod os. Virker rigtig godt. Højden er med vilke, da man så nemmere kan se det med en pude i nakken f.eks. Held og lykke med købet. Det skal du nok blive rigtig glad for ![]() Redigeret af RuneH - 28-Juli-2009 kl. 09:02 |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |