recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 32 tommer med digital tuner til min mor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket32 tommer med digital tuner til min mor

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Thyboen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Emne: 32 tommer med digital tuner til min mor
    Sendt: 28-April-2007 kl. 23:26

Yep - jeg har fået til opgave at finde et 32 tommer tv til min mor. Hun var til fødselsdag hos os her den anden dag, hvor hun så vores Philips 42PF7621D. Bagefter var hun syg efter at få udskiftet hendes gamle CRT  .

Hun vil gerne have et på 32 tommer. Har snakket med hende om 37 tommer, men hun mener, det bliver for stort til hendes lille stue, og det er nok også rigtigt. Derudover har jeg sagt til hende, at det vil være godt med en indbygget digital tuner - som i vores. Bagefter har jeg tænkt på, hvor meget det egentlig er værd i en 32 tommer? Hvad siger I?

Prisniveauet er max 9000. Det skal have et godt billede, men alle mulige smarte funktioner får hun aldrig brug for. Ved ikke lige med HDMI........

Bud?

Kent.
Til top
HarBrug for 32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2007
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2007 kl. 14:33
jvc´s nye lt-32da8 fra godpris.dk til 7000 kr.

så skulle den være der. fås både i sort og sølv...

Redigeret af HarBrug for 32 - 29-April-2007 kl. 14:35
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se...
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2007 kl. 16:17

Hej.

Jeg syn's også at det nævnte JVC må være et rigtigt godt TV til hende.
Medmindre hun da er tilsluttet et kabel-TV net, for så er det tvivlsomt hun kan få gavn af Digi-tuneren... Og så kan hun jo lige så godt spare de penge den koster.
Men ellers jo, en Digi-tuner vil vil også give en 32" utrolige flotte billeder.

Men men men, se lige min underskrift.

Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
Anden4220 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-November-2006
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2007 kl. 16:20
hvad med et sony kdl-u2000 med digital tuner ca 5.799 i bilka kanon tuner både analog og digital
Panasonic TH37PX80
Sony surround
Apple Airport express
Triax C-HD415CX
Playstation 3

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2007 kl. 16:30

Anden > Undskyld, men det er du da vist den første herinde som påstår.

Min bror har en sådan, og den er bestemt ikke noget at prale af efter min mening... Han er nu ellers vældig glad for den, men han er også mere int. i biler og campingvogne end i fladskærme, bare han kan se vejrudsigten på dem, så er de super gode.
Og så er det endda ligegyldigt om det viser gode el dårlige vejrudsigter.

Redigeret af Pokerface - 29-April-2007 kl. 16:33
Mvh. Frede.

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2007 kl. 17:54

Hej!

Sony kdlU2000 er en klasse under JVC(og mange andre)-når vi taler tv signaler....!

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Thyboen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2007 kl. 11:55

Lyder godt med lt-32da8, men har I set skærmen i funktion?? Selvom specifikationerne på papiret er i top, kan den stadigt have et skod-billede.

Kunne bestemt være en mulighed.

Kent.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2007 kl. 12:39

Hej igen.

Næææ, jeg har ikke set den model der, det er jo en helt ny, men jeg kender min egen, og så er den blevet anmeldt et par gange i den seneste tid, hvor den bl.a. vippede en Loewe til over 20.000 kr. af pinden, da det kom til billedkvalitet... Hvor den især var helt suveræn på et gammeldags analogt signal, og der blev endda poienteret at der ikke ikke fandtes ret mange apparater på markedet, der kunne være med der.

Okay, det var så godt nok model "A80" altså den uden Digi-tuner de anmeldte, men det gør den jo nok ikke ringere at der er puttet en Digi-tuner i.

Redigeret af Pokerface - 30-April-2007 kl. 12:44
Mvh. Frede.

Til top
Thyboen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2007 kl. 12:55

Kunne jeg ikke få et link til de anmeldelser, du omtaler - hvis de ellers findes på nettet? Jeg har selv ledt en del men har ikke kunnet finde noget.

Det ER denne model, vi snakker om, ikke: LT-32DA8ZU/LT-32DA8SU?

Min mening er jo, at man "altid" skal ud og se skærmene i funktion, før man køber. Vi nåede frem til vores køb af Philips 42PF7621D, da jeg helt tilfældigt så modellen under den (uden digital tuner) i BILKA - og den skilte sig bare fantastisk ud i forhold til de andre ved siden af (bl.a. JVC, Hitachi og Sony) i billedekvalitet. Der var også flere mennesker, der stod og snakkede om det. Så jeg tog hjem og efter læsning af et par reviews bestilte jeg så 42PF7621D. Det har vi ikke fortrudt.

Men når det så er sagt, så tør jeg godt stole på jeres anbefalinger herinde - og hvis jeg så kunne få læst et review eller to også .

Tak.

Kent.

Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Rønde
Point: 260
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2007 kl. 15:52
Jeg har en JVC LT-37DA8SU og kan kun udtrykke min fulde tilfredshed med denne skærm. Selvfølgelig kunne jeg sikkert have fundet noget (meget?) bedre, men til prisen er jeg ganske fornøjet med dennes præstationer.
Jeg tror ikke du kan finde reviews af denne skærm endnu, det er i hverfald ikke lykkes mig at finde en endnu.
Jeg tør under alle omstændigheder godt anbefale den til andre.
Til top
Thyboen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2007 kl. 15:58

Tak for det, Damme :-)

Så skal jeg lige spørge, om der er dansk menu i LT-32DA8ZU/LT-32DA8SU - og om den i det hele taget er brugervenlig? Selvfølgelig - jeg sætter jo skærmen op for mor, men lidt brugervenlighed ville alligevel være godt de enkelte gange, hvor hun har brug for at pille ved noget.

Kent.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2007 kl. 16:13

Hejsa.

Jeg er næsten helt 110% sikker på at der er danske menuer, og en god dansk manual med, og også at betjeningen er nem, det plejer der nemlig at være.

Jeg havde et link til omtalen i "Go'Morgen Danmark" (I TV 2) her forleden, og det ser ud til stadig at virke på genudsendelsen, der blev sendt i "Sputnik"... Dog er det på modellen UDEN Digi-tuner.

http://sputnik-dyn.tv2.dk/player/main.php?channel_id=0&c lip_id=6659629&isIe=1&sms_ticket=0&friend_code

Mvh. Frede.

Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu