|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 791 |
![]() Sendt: 26-Juni-2011 kl. 19:19 |
Min lillesøster vil købe et 32" TV til sit 11 kvm værelse (hun bor hos de gamle).
Hun hælder måske mest til ca. 2500 kr, men kan det svare sig at give lidt mere? Er det merprisen værd? Hvilket er fornuftigt i det leje? Billedet har højeste prioritet - derefter lyd og design.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() |
Svært at sige hvad hun skal vælge men generelt er de lidt dyrere modeller ca 3.000-3.500 med LED, mens de helt billige er uden.
Ville nok satse på et med LED, da det har bedre billede og lavere strømforbrug. |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Hvad med denne her funklende nye LED fætter: http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/led-tv/samsung_ue32d5005_led-tv.htm
HiFi-klubben har kørt lidt krig mod EL-mutanten de sidste par uger (vi vil være billigst etc.) på netop den model. Ergo den koster lige her og nu kr. 3.489,00 begge steder. /Nils
|
|
|
|
![]() |
|
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 791 |
![]() |
Tak, jeg vil kigge efter LED
Fint med et forslag - også en flot skærm - det ved jeg, der ikke trækker ned :)
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
Syntes at samsung har dårlig lyd på flere af deres modeler, har dog ikke set eller hørt den model som anbefales !
Jeg vil mene at med denne sony vil hun få meget for pengene (2899kr ) : http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tv/KDL32EX500AEP/sony-32-lcd-tv |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej cccd - jeg kan se, at det Sony du linker til ikke er LCD. Mener du ikke at LED er merprisen værd?
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Ovenstående er ikke forstået ![]() De to TV'er du linker til er, så vidt jeg kan se, en generation ældre, end det jeg linker til hos HiFi-klubben. Med til historien hører, at det for 2 uger siden, hvor det knap nok var kommet på hylderne, kostede det DKK 1.500 mere. Lyden skal jeg ikke kunne udtale mig om - prøv evt. selv at lytte... Sony'en er ca. 4 gange så dyb som Samsung'en - hvis det har noget at sige for dig ![]() /Nils
Redigeret af nbu001 - 27-Juni-2011 kl. 10:38 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej nbu001,
Det jeg mente var at det cccd linkede til var et LCD-TV. Og så spørger jeg om han ikke mener man bør give lidt mere og vælge et LED. Det må meget gerne været så lidt dyb som muligt. Synes umiddelbart at dette er det bedste bud http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/led-tv/samsung_ue32d5005_led-tv.htm
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Et "LED" tv er OGSÅ et LCD tv, marketingfolkene hos Samsung har bare været meget dygtige. Forskellen er bare at de "gamle" LCD skærme bruger en form for lysstofrør bagved panelet hvorimod de såkaldte "LED tv" istedet har fået lysdioder (som oftest kun placeret rundt langs kanten af panelet) der giver et lidt mindre effektforbrug og gør tv'ene tyndere, til gengæld er der folk der klager over problemer med blandt andet ujævn lysfordeling.
|
|
![]() |
|
![]() |
db89 - tak.
Har hørt at lyden kan være meget ringe i de helt flade modeller. Mon det er et problem med UE32D5005?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |