|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
||
der har været en hel del tilbud så vent måske lidt med C4005..
C6805 var på tilbud i expert i sidste uge, det er den gamle highend model af LED32" en del bedre end C4005
og Bilka har af flere omgange haft D5005 på tilbud som reelt er den nye lidt over basis model af LED 32" også en del bedre end C4005 også til 3000kr..
de hvde så C4005 i bilka for 2800kr..
|
|||
![]() |
|||
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 791 |
![]() |
||
Tak for info Rasmusdc.
C4005 fås til 2495 kr her http://www.befro.dk/shop/samsung-ue32c4005pwxxe-12482p.html Vil lige holde øje med Bilka, hvis de har haft D5005 til 3000 kr. C6805 kan jeg ikke rigtig finde noget på længere.
|
|||
![]() |
|||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
||
Som Rasmusdc. rigtigt skriver havde expert et samsung C6805 på tilbud til 2995Kr i sidste uge. Der fik du rigtigt meget for pengene ! Mener stadig at Sony er et godt køb ! |
|||
|
|||
![]() |
|||
jaj557 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
||
Hvad med det her ?
Købte et til en veninde , hun synes der er kanont billede
![]() |
|||
![]() |
|||
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 791 |
![]() |
||
Er det et nyt mærke? -har aldrig hørt om det.
|
|||
![]() |
|||
caze ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
||
Nu ved jeg godt at i mest har diskuteret LED i dette indlæg, men El-Giganten har et Sony LCD (ex500) på tilbud til 2.899. Det har fået pæne ord, både af anmeldere og brugere herinde.
og så er det jo i den billigere ende.
|
|||
![]() |
|||
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
![]() |
||
Min datter på 14 forlangte at få sit Sony 500 LCD tilbage isf det fine nye tynde Sony 720 LED, for hun syntes lyden var alt for ringe når man ikke bruger ext. HT, og efter sigende skulle Samsung være endnu værre.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Er der tale om det tv der linkes til i indlægget lige oven over?
|
|||
![]() |
|||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
||
Hvis går til side 1 i dette indlæg vil du se at jeg jeg har linket til dette LCD fra Sony ![]() Tag det fra den humoristiske side at jeg reagere på dit indlæg ![]() Så er vi da 2 der syntes om dette produkt og så til kun 2899KR ![]() Har selv Sony til begge mine børn og det har vi ikke fortrudt ! |
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Super cccd - det kan meget vel ende med det Sony TV til 2899 kr.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |