|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
whatkind ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-September-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 04-September-2010 kl. 19:55 |
Hey dudes. Jeg har nu droppet de 2 Sony Bravia tv'er som jeg beskrev i en tidligere tråd, trods det ene var rimelig ringe og det andet manglede en fod (Demo model). Jeg har idag fået den nye Bilka avis ind af døren, og der jo som altid nogle spændende tilbud. På forsiden er et Samsung UE32C4005 32'' Led tv mere kan læses her: http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/tv/led-tv/UE32C4005PWXXE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=spec&fullspec=F Når jeg så kommer længere ind i bladet finder jeg dette Philips 32PFL5405H mere kan læses her: http://www.philips.dk/c/tv/5000-serien-32-tomme-full-hd-1080p-digital-tv-32pfl5405h_12/prd/?t=specifications Længere nede er dette LG 32LD420N: http://www.shg.dk/Fladskaerms-TV/LG-32LD420N-32-LCD-Full-HD-2215257.html Og sidst men ikke mindst dette Sony 32BX300: http://www.zdnet.com/reviews/product/flat-panel-tvs/sony-bravia-kdl-32bx300/33949741 Nu ser jeg så at det LED fra Samsung kun er Hd-ready og køre i en opløsning på 1366x768 mens de andre LCD udover Sonyen køre 1920x1080. Min formoding er at på et 32'' tv som jeg søger kan man ikke se forskel, men jeg er stadig ikke helt sikker i min sag. Nu spørger jeg så efter jeres mening, hvilket af de tv'er ville i anbefale mig? Er det LED fra Samsung 1000 kr mere værd end de andre udover Philipsen som koster 3500. Hvis Samsung'et nu er udsolgt er det fra Philips så 500 kr mere værd? Ved godt det er lidt forvirrende med de lange adresser, men tror ikke der er så mange som er glade for kortlink :-).
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
I den panelstørrelse er det underordnet om det er Full HD eller ej.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
whatkind ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-September-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Ville jeg også mene, du har ikke noget bud på hvilket der ville være bedst at anskaffe sig?
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Omkring Sony, glem alt om deres serie EX/BX300 og EX400, de er ikke særlige gode.
Ang. Samsung 32C4005, så er det markant dårligere end deres FullHD LED serie.
Personligt, ville jeg vælge dette:
32LD750N til 3995,- (Bilka)
eller dette
32EX501 til 4200,- (Elgiganten)
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay, så fik vi jo det på det rene :).
Jeg syntes bare ikke rigtig jeg kan finde den model du snakker om i Bladet? Hvad med det fra Philips? 100Hz og full hd og en kontrast på 100000:1 det lyder da umiddelbart godt?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
Ja, tallene ser gode ud - hvordan mon billedet ser ud? Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Man kan få et rimeligt billede ud af Philips'en - altså rimeligt til prisen - hvis man justerer på farver og kontrast samt slår alle deres 'billedforværingskredsløb' fra.
Men jeg kan sandt for dyden ikke få det til at gemme DVB-C-kanalerne i den rækkefølge, jeg ønsker. Og min mor, som jeg købte det til til Mors Dag, har sat det hen i hjørnet og har taget sit Toshiba 32C3000P i brug igen. Det kan jeg heller ikke fortænke hende i, da Toshiba'en klarer opgaven bedre end Philips'en - også selv om Toshiba'en kun har analog tuner. Så Philips er bandlyst her i huset.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har været i Bilka idag og set på alle modellerne og jeg vil sige at Philipsen klare sig helt klart bedst af LCD'erne men synes faktisk heller ikke det var så langt fra Samsungen. Men som du siger så blev jeg faktisk også imponeret af det skarpe men alligevel rolige billede hvor imod Samsungen måske var lidt mere roligt og naturligt. Men det lyder selvfølgelig ikke så godt det med kanalerne, er du sikker på det ikke bare er en vane sag?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |