|
32" Tv med nem opsætning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kirial ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Februar-2012 kl. 16:05 |
Hej jeg skal anskaffe mig et nyt lille tv (32")
Maks pris 5000kr. Jeg har projektor til film, så det vil blive brugt til lidt PS3 og ellers tv. Vil ger have et tv der er nemt at sætte op med kanaler, så fx dr 1 på kanal 1 og tv2 på kanal 2. Mit gamle sharp var et nightmare at opsætte, så alt andet end den kategori! Fire away. På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her skulle Sony være bedst
|
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Jeg syntes at det er besværligt at indstille kanaler på mit EX720, i forhold til mit Pana V20...
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Og jeg synes mine Sharp SH310 og SH340 er lette at flytte kanaler på, i forhold til de Samsung, Panasonic og LG'er jeg har/har haft.
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |