|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
maff ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 16-August-2007 kl. 18:05 |
Hej
Jeg står og overvejer at skifte CRT skærmen ud med en lettere udgave i forbindelse med en flytning.. Jeg har så overvejet modellen Philips 32PFL5522D Er det et dumt valg? Nogen der har erfaring med netop den skærm eller det panel der sidder i? Hvis i har andre skærme i samme prisklasse (smertegrænsen er ved 7k), som I foretrækker frem for denne, så er jeg også åben for det :-) På forhånd tak mvh maff |
|
![]() |
|
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Hej Følger lige med her da jeg lige har set det nævnte tv i metro til ca. 6000... Det er kun pixmania der åbenbart kan følge med ved den pris... Edit: Den findes åbenbart 2 gange på hifipriser: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=388560 Redigeret af Olfred - 31-August-2007 kl. 11:12 |
|
![]() |
|
Kaipay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2005 Sted: Odder, Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Bilka har denne skærm til 5979 kr. Tilbudet gælder fra d. 2/9 - 8/9.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |