|
35" bas.... lykkedes 7. gang |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det en gammel parasol du bruger til woofer
![]() |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Haha, ja eller det halve af en af Linse's bh'er
![]() |
|
![]() |
|
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() Selve chassis'et vat ikke helt så svært, men jeg har vel alt i alt brugt et års tid på den. Problemet var at holde formen på den og få den afstivet ordentligt. Her er et af de første forsøg - magnet, kant og selve chassis'et er det samme, men membranen og domen er ændret ret meget Redigeret af Bassekat - 28-September-2012 kl. 14:54 |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
Jeg tænker Tilbage til fremtiden 1 - hvor McFly skal afprøve en spade med en KÆMPE højtaler...
:) |
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Herrefedt, et syn for guder. Hvordan driver du sådan et bæst ?
|
|
![]() |
|
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
Det var faktisk inspirationen ![]() |
|
![]() |
|
Følsomheden er pæn høj (91 db) men der skal alligevel "lidt" strøm til at styre den store membran. Enheden er med dobbelt svingspole og der har jeg 400 watt på hver. Forstærkeren er en helt almindelig kl. A/ B med mosfet'er og med smps strømforsygning og den kan godt styre det |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Tak ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Sagde til min kone at vi skulle have så'en, hun syntes jeg er tosset ;-)
Super projekt. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg håber ikke du har en nabo på den anden side af vægen der. Skide fedt projekt, og godt gjort. Det er en sand kussemagnet :P
|
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Fantastisk, ikke kun din Sub er unik, også din kone hvis hun ikke er flyttet allerede
![]() At tænke sig at min piver over udsigten til at par relativt små gulv højttalere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |