recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 35" bas.... lykkedes 7. gang
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

35" bas.... lykkedes 7. gang

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 19:47
Er det en gammel parasol du bruger til woofer LOL
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 20:04
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Haha, ja eller det halve af en af Linse's bh'er Wink
Til top
Bassekat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-August-2012
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 20:49
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

nej det er en hjemmelavet membran og det har kostet blod, sved og masser af kaffe at få lavet den helt rigtig.
Selve chassis'et vat ikke helt så svært, men jeg har vel alt i alt brugt et års tid på den.

Problemet var at holde formen på den og få den afstivet ordentligt.

Her er et af de første forsøg - magnet, kant og selve chassis'et er det samme, men membranen og domen er ændret ret meget

Redigeret af Bassekat - 28-September-2012 kl. 14:54
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2005
Point: 1049
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 20:59
Jeg tænker Tilbage til fremtiden 1 - hvor McFly skal afprøve en spade med en KÆMPE højtaler...

:)
Til top
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 21:18
Herrefedt, et syn for guder. Hvordan driver du sådan et bæst ?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 21:19
Oprindeligt skrevet af Pade2204 Pade2204 skrev:

Jeg tænker Tilbage til fremtiden 1 - hvor McFly skal afprøve en spade med en KÆMPE højtaler...

:)

Det var faktisk inspirationen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af Tanaburs Tanaburs skrev:

Herrefedt, et syn for guder. Hvordan driver du sådan et bæst ?

Følsomheden er pæn høj (91 db) men der skal alligevel "lidt" strøm til at styre den store membran.

Enheden er med dobbelt svingspole og der har jeg 400 watt på hver.

Forstærkeren er en helt almindelig kl. A/ B med mosfet'er og med smps strømforsygning og den kan godt styre det
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 21:33
Clap fantastisk intet mindre. Clap
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 23:36
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Clap fantastisk intet mindre. Clap

Tak
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 02:10
Sagde til min kone at vi skulle have så'en, hun syntes jeg er tosset ;-)
Super projekt.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 02:26
Jeg håber ikke du har en nabo på den anden side af vægen der. Skide fedt projekt, og godt gjort. Det er en sand kussemagnet :P
Til top
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 10:09
Fantastisk, ikke kun din Sub er unik, også din kone hvis hun ikke er flyttet allerede LOL
At tænke sig at min piver over udsigten til at par relativt små gulv højttalere.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu