|
35" bas.... lykkedes 7. gang |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Vildt projekt !
Tror nu bare jeg havde købt den 32" enhed der er tilsalg på hifi4all
|
||||
![]() |
||||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
|||
ellers er her lidt inspiration http://www.gizmowatch.com/entry/worlds-biggest-subwoofer-from-mtx-generates-180-decibels/
iøvrigt flot lavet med den hjemmelavede, det må have krævet en del tålmodighed ;o)
Redigeret af rhsin - 21-September-2012 kl. 13:00 |
||||
Mvh
René |
||||
![]() |
||||
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
|||
Det kunne man men så er det ikke så sjovt + at kabinettet skulle være 3 gange så stort ![]() |
||||
![]() |
||||
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
|||
Ja den 60" havde jeg nok ikke fået lov at have her...... Godt nok er konen tålmodig men den der ville få et NEJ ![]() Og tak for roserne.... Tålmodigheden kommer af sig selv hvis lysten er der ![]() |
||||
![]() |
||||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
|||
Må give Bassekat ret, at bygge det selv må være vildt sjovt og så tilfredsstillende når det også virker.
Har/kan du evt. uploade en youtube video af dit projekt, kunne være sjovt at se den i aktion. NB. Det firma som jeg har hjemmebio højttalere fra laver også bilstereo enheder på 34" |
||||
![]() |
||||
PHN2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 142 |
|||
Fedt projekt, tag lige og lav overskriften om, så flere der har interesse for emnet ser det?
|
||||
PS5, Oppo 203 som preamp, NCD/zappulse effektblok, 7.1 DIY ht. Sony 65" oled.
|
||||
![]() |
||||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|||
Nej for satan da. Der er da intet federe end at bygge selv, og tilfredsstillelsen når det bare virker. Super fedt projekt synes jeg. ![]() Men hvorfor så stor?
|
||||
![]() |
||||
|||
Både fordi det er lidt sjovt og så brugte ARK-studiet 1 stk Fostex FW-800N til den dybeste bund under en 15" i hver side. En anden ting er at jeg har bygget MANGE højttalere efterhånden og bygger man f.eks med 4 stk 12" i hver side, så lyder det som 12" selvom arealet er over 18" Altså 4 stk 12" har en lyd som én 12" bare med mere output. Så flere enheder, som f,.eks 3 stk. 15" kommer aldrig til at have samme sound som en 18" og denne 35" har en helt speciel sound som jeg synes rigtig godt om til surround ![]() Og tro mig ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Har ændret den til : 35" bas.... lykkedes 7. gang |
||||
![]() |
||||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
|||
Super project , godt gået
![]() MVH
|
||||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||||
![]() |
||||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
|||
Så sæt The Avengers på eller Battleship. |
||||
![]() |
||||
|||
Fedt med bud på film med gode effekter ![]() Terminator 2 er en jeg "tester" lidt med, men mangler faktisk gode bud som du kommer med ![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |