recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 37" fladskærm til ca. 6000 Kr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket37" fladskærm til ca. 6000 Kr.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KaNo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Emne: 37" fladskærm til ca. 6000 Kr.
    Sendt: 06-September-2007 kl. 17:14

Hej,

jeg har i forbindelse med bygning af media center overvejet at investere i et fladskærms tv, men eftersom at det SLET ikke oprindeligt var min intention at gøre dette før om nogle år, vil jeg heller ikke betale hvad som helst.

Kravet er at det minimum skal være en 37", den skal være HD ready (HDMI, HDCP), lyd er ligegyldigt, helst med sort kabinet, osv.

En hurtig søgning på nettet giver jo en ide om hvad man kan få i det prisleje, men er det noget der kan accepteres? Mit alternativ som jeg ser det, er et media center som tilsluttes mit 28" Philips CRT via S-Video, hvor driverne gør at Vista får alle film til at hakke helt vildt!!! 

Redigeret af KaNo - 09-September-2007 kl. 14:36
KaNo
Til top
KaNo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2006
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2007 kl. 14:35

Der må da være et par stykker som har erfaring med de billige, jeg har da læst om én der for nyligt købte en flad i El-Giganten til 5999 Kr

KaNo
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2007 kl. 14:52

Syndt du ikke vil give mere for en fladskærm. Ikke mange fladskærme falder i øjnene, Men som jeg ser det, er den eneste lige PT, denne model http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=253354

Rent faktisk et meget fornuftigt tv i forhold til prisen.. 2 HDMI og en VGA tilslutning burde også være nok til at opfylde dit behov.. Billedkvaliteten på dette TV er faktisk overraskende godt.. Har desværre aldrig set det med en PC eller et mediecenter tilslutning..

Men mon ikke der pludselig dukker et eller andet tilbud op??

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu