|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |||||
DjTb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
||||
Hvis nu mit valg faldt på pioneer, ville jeg så kunne "nøjes" med det med analog tuner eller skal jeg tage det med digital når jeg nui er igang?
|
|||||
![]() |
|||||
DjTb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
||||
ud over det, er der så nogen der ved om en gipsvæg kan holde til alle de kg som et 42" vejer?
|
|||||
![]() |
|||||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
||||
Når du ikke har kabeltv og således ikke modtager DR1, DR2 og TV2 digitalt, ville jeg vælge den model med dvb-t tuner, så du også kan se disse kanaler digitalt.
|
|||||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
ud over det, er der så nogen der ved om en gipsvæg kan holde til alle de kg som et 42" vejer?
|
|||||
![]() |
|||||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
||||
Mit 42" hænger på en gipsvæg - ingen problemer (endnu 7-9-13).
Det handler om de rette plugs og skruer. |
|||||
![]() |
|||||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
||||
Det kommer an på hvor tyk væggen er. Men jo.....i de fleste tilfælde kan det godt bære,bare du benytter de rigtige plugs........en slags "ankre"! lrev |
|||||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Mange tak for svarene Hvad er de primære forskelle ud over pris på
og
Så jeg kan tage det med i overvejelserne :-)
/Thomas
|
|||||
![]() |
|||||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
||||
Hej! Tilslutninger,remote,alu-liste under højttalere. lrev |
|||||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Er 427xd eren de 1200kr +/- mere værd som det koster pga fjernbetjening og alulist og tilslutninger? /Thomas |
|||||
![]() |
|||||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
||||
|
|||||
mvh Christian
|
|||||
![]() |
|||||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
||||
Helt sikkert. Du får en HDMI port ekstra, ISF port og fjernbetjeningen er af en helt anden kvalitet. |
|||||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Sandal mange tak for svaret, kunne ikke bruge det svar der kom før dit, til ret meget, men mange tak for hjælpen.
/Thomas |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |