recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 37-42" LCD Hvilket?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket37-42" LCD Hvilket?

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
DjTb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 20:27
Nej, ved heller ikke om valgte falder på pioneer, pga den høje pris, men lige pt vejer den højest i min overvejelser.
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af DjTb DjTb skrev:

Nej, ved heller ikke om valgte falder på pioneer, pga den høje pris, men lige pt vejer den højest i min overvejelser.

.... armmm du mener vel i øglens overvejelser

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 23:05

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

.... armmm du mener vel i øglens overvejelser

Ved godt at det ikke er særlig mandligt (hvad det så indebærer), men der er også mænd (inkl. mig) der synes at design har STOR betydning for det vi køber.

Redigeret af Sandal - 08-Februar-2007 kl. 23:06
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 23:50

Hehe, det var ikke meningen det skulle blive et skænderi forum....eller totalt diskutionskrig ;-)

Well panasonic'et er udelukket 100%, ik pga billed, men pga af en øgle med kommunister i lysthuset, det er simpelthen for grimt ligner noget de brugte til at bygge vejene i tyskland under 2 verdenskrig, siger hun ;)

Vil dog lige pointere at jeg syntes billedet var rigtigt godt på panasonic'et ihvertfald på højde med pioneer ( min mening ), men nu har jeg altid været tilhænger af pioneer når det kommer til bilstereo ( men det er en anden snak )..PIONEER er kram når det kommer til det ;) ihvertfalde i headunits.

Men er stadigt lidt i kamp med mig selv om hvad det skal være, lige pt står pioneer på 1 pladsen, men meget kan ændrer sig :-)

Men tak for den konstruktive kritik, hvis i ikke har slået hinanden ihjel endnu verbalt, kommer der nok lige et lille udkast til at starte en kamp her :-)

/Thomas

Det vigtigste er at få alle muligheder op på bordet - og derefter træffe en beslutning.

Verden er ikke statisk - har selv været Sony fan i mange år, naturligvis skulle afløseren til den gamle Sony CRT være en Sony 37" LCD fladskærm.

Endte op med en 50" Panasonic plasma efter mange overvejelser ... se det var noget af en kovending ...

Min konklusion mht fladskærme er at det stort set er mærke-uafhængigt hvilken model der er den bedste i hver årgang.
Jeg vil klart agitere for Panasonics 2006 modeller, især PX600, men det er ikke ensbetydende med at jeg vil anbefale Panasonics 2007 modeller !

Redigeret af nextgeneration - 08-Februar-2007 kl. 23:55
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 23:50

Har ikke lige tygget mig gennem hele tråden.

Men vi er med på ,at Pana70/700 frigives  ca slut marts. Og vi snakker i så fald om markedets absolut nyeste plasma generation, - hvor alle Panasonics hidtidige kvaliteter endelig proppes ind i et sort kabinet der (på web billeder) minder en del om  Pioneers roste design ? ? 

Til top
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2007 kl. 00:03
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Har ikke lige tygget mig gennem hele tråden.

Men vi er med på ,at Pana70/700 frigives  ca slut marts. Og vi snakker i så fald om markedets absolut nyeste plasma generation, - hvor alle Panasonics hidtidige kvaliteter endelig proppes ind i et sort kabinet der (på web billeder) minder en del om  Pioneers roste design ? ? 

Lad os nu se - rygterne om antirefleks på niveau med LCD lyder lovende.

Men hvis det er rigtigt at de nye 2007 modeller er med et nyt 10G panel, helt ny elektronik, ny digital tuner, fuld HD opløsning, nyt design mht HT - det er jo ganske meget på en gang, meget kan gå galt i 2007 modellerne, som jo egentlig er 1. generations full HD modeller ...

Så jeg ville vente til december med at slå til, når alle fejl er fundet af brugere. PV600 kan sikkert fås billigt i et års tid endnu skulle 2007 modellerne vise sig at være "problem" modeller. Erfaringerne med Philips 9731 burde være et eksempel til skræk og advarsel.....

For at opsummere kendte problemer på Panasonic 2006 modellerne:

37PV
- Visse har problemer med støj fra strømforsyning, generelt problem
- Visse har disse purple snakes under særlige forhold ( er dog løst )

42PV
- Visse har problemer med purple snakes under særlige forhold ( er dog løst )

50PV
- Ingen problemer konstateret

Redigeret af nextgeneration - 09-Februar-2007 kl. 00:32
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu