|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hirtshals ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() Sendt: 04-December-2006 kl. 16:28 |
Jeg står overfor at skulle anskaffe mig et Philips 37PF9731D, og kan se dagsprisen på dvdpriser lige nu er 20.750,- http://www.dvdpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=256123&am p;Vis=All Men så vidt jeg kan se er alle dem der sælges her paralel importeret. Har i gode links / forslag / erfaringer til hvor man finder dette LCD tv til en god pris, hos en forhandler der ikke har paralel importeret. Man køber vel ikke et TV til 20.000 der er paralel importeret - eller ??
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 9435 |
![]() |
Ok hvad er der galt med parallel import ? TC benytter også parallel import ? Der er jo samme garanti på et dansk og udenlandsk TV, når det handles i DK. |
|
![]() |
|
hirtshals ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Ja men som jeg har forstået det, så skal et parallel importeret TV repareres i det land hvor det er importeret fra. DVS det er ikke Phillips Danmark der står for reparation, men derimod formentlig et sydeuropæisk land. Så må man nok undvære LCD TVet i adskellige uger. Ydermere skriver mange netbutikker 2 års reklamationsret, 1/2 års garanti. Der må ligge en forskel når det udspecificeres sådan. Selvom iflg dansk lovgivning er der 2 års garanti.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 9435 |
![]() |
Her tager du fejl, det skal da ikke sendes til et andet land. Det er kun JVC der har det koncept. Samsung har også nogle skumle nordiske regler. Hvis dit Tv går i stykker så er det den danske butik som står for garantien. Dit TV skal ikke sendes til udlandet. Mit sidste philips køb var helt sikkert et parallel produkt. Hvis det går i stykker sender Philips en ny recorder. Jeg kan så retunere den defekte recorder i æsken. Køber du dit TV i f.x. tyskland, så kan du enten sende det ned til den tyske forhandler eller til Philips danske værksted. I danmark har man kun 2 års reklamationsret, 1/2 års garanti. Du har ikke 2 års garanti i DK. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Nej, der er IKKE 2 års garanti jvf. dansk lovgivning. Der er 2 års reklamationsret, hvoraf de første 6 mdr. betragtes som garanti. |
|
![]() |
|
![]() |
Du kan evt læse på denne side hvor Otto omtaler parrallel som komplet ligegyldigt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |