|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() Sendt: 18-Juni-2006 kl. 10:57 |
(flyttet fra Recorder betting på philips 37pf9731d) Var lige inde på www.idealo og checke priser. Redigeret af LER2001 - 18-Juni-2006 kl. 11:57 |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Jeg vil give dig fuldstændig ret, hvis man har planer om at smide de store penge efter et tv, så ville jeg nok hellere købe en lidt mindre model og spare de 10-20k og have Pana'en til 2009 - hvor man så kan bruge de ekstra 10-20k på et formentlig rigtig fedt fjernsyn. Men det er jo individuelt, har man tænkt sig at det fjernsyn man køber nu, skal holde til 2015 - ja så er det jo vigtigt det er noget ordentlig kram... Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Jamen jeg er en af dem som foretrækker den dyre Philips fremfor den billige panasonic. Ingen tvivlt om at pana har et fantastisk billede, men jeg kan ikke nøjes kun med et billede. Når jeg kikker på alle disse ting: Billede + lyd + design + finish + funktioner + baggrundsbelysning Så falder mit valg på Philips. Om jeg skal betale 5-10k ekstra betyder ikke det store. |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Enig med lahan........nu har jeg snart ventet i evigheder på at få købt en fladskærm,så NÅR jeg gør det,så gør jeg det ordentligt.Forstå mig ret:Pana.èn står flot i billedet,men som lahan påpeger er det ikke gjort alene med det.Og Philipsen ER altså mindst en klasse over her. p.s jeg er en af dem som HAR set 9831,så jeg ved godt hvad der venter. |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
![]() |
Jeg har også set en Philips 42PF9831D "live" med Discovery HD, men jeg synes ikke at den står 3x bedre end en Panasonic TH-37PV60E... :D Hilsen, |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
Jeg vil give Azrael ret i at et tv ikke ikke kan stå 3x bedre end en
panasonic pv60, selvom den koster nok så meget. Philips har ambiligt
som ingen andre har, men det er ikke nok til at kan hæve prisen så
meget. Jeg tror mere at grunden til den høje pris er at
udvilingsomkostningerne er så høje at de skal have dem hjem igen.
Plasmaen på pv60 er 9. g og den sidste model er endda blevet billigere
efter det jeg har hørt. Design synes jeg ikke om den store 42pf9831D.
Den er for klodset. Synes ærlig talt at panaen er pænere. Lyden bruger
jeg ikke da det går over anlægget. Den bedste lcd jeg har set er
32pf9631D til 19k i Esbjerg. Samme pris som jeg har givet for mig
42pv60.
Så lcd hører stadig ikke hjemme i en tv over 32". |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Lance52: Har du set en 9831 ?
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Det tror jeg ikke at han har! Iøvrigt....det behøver ikke at være 3x bedre.....billedet-det er der jo ikke noget der er,men der er så meget andet i det tv,som er en klasse over(også billedet på eks. dvd)...og prisen er da også heldigvis på vej ned(i Tyskland)-og hvis det ender med at jeg kan få min 42" 9731 for lad os sige 25K i Tyskland,ja så er det yderst rimeligt efter min mening(og så er jeg fløjtende ligeglad med om den er "3x så dyr" i DK! |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Weiglin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Rent prismæssigt og ydelsemæssigt så basker Pana'en alle fjernsyn lige pt. Du får ikke noget bedre forhold mellem Pris / ydelse end på Pana'en lige pt. Mvh. Weiglin |
|
![]() |
|
![]() |
Har du set det nye LG pc1r......nej vel?
|
|
|
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
I hvilken butik har du set 32pf9631D? Mvh Karsten |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Det er måske det som er essensen i det hele, Hvis man tænker på pris er pana'en ja måske det bedste valg. Men hvis man er villig til at give de ekstra kroner så får man også bedre. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |