|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
emaguina ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2006 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
||
Kief Hvad syntes du om dem?? Jeg var der også idag. Ved siden stod LG 37LB1R og 32RZLX2. Jeg var der mellem 12 og 13 og fik pillet en del ved 37WL.
|
|||
![]() |
|||
Lander ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
||
Ja jeg er ikke blevet 100% overbevist om nogen af dem, men der er jo mange der anbefaler pana'en. Jeg skal ud og se alle 3 irl for at være sikker, men nu har jeg da en idé om hvad jeg skal gå efter så tak for de hurtige svar ![]() Redigeret af Lander - 04-Juli-2006 kl. 01:21 |
|||
![]() |
|||
Lander ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
||
Mange tak, men jeg regner med at købe det i tyskland ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvis jeg vælger pana'en overvejer jeg at købe det her
11.000 kr er sgu billigt! Så kommer der forsendelse oveni, den ligger vel typsik på 50 euro, så i alt 11.370 kr. ![]() Nogen der har erfaring med besthifi.de? Redigeret af Lander - 04-Juli-2006 kl. 01:24 |
|||
![]() |
|||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
![]() |
||
Synes nu at prisen er billigst her: http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&a mp;id=2935&menu=Multi&menuid=249&catid=356 Om de kan levere er dog en helt anden historie. Og så skal man lige huske at der hverken følger bordstativ eller vægbeslag med. Bordstativet koster lige mellem 1000 og 2000 ekstra... :S |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er lige meget hvis man køber et vægbeslag i Aldi på onsdag til 179 kr ![]() |
|||
![]() |
|||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
![]() |
||
Ikke for mig. Jeg ville have behov for et bordstativ, da tv'et kun kan stå i et hjørne her. Bare surt at Panasonic vil have så meget for deres bordstativer... :(
|
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja det er surt ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |