|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||
Hej! Okay.....der er vi lodret u-enige Sys lxd70 er ret lækker faktisk-har du set den "live"? lrev |
|||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|||
![]() |
|||
MikkelU ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
||
Hehe okay... Nej har ikke set den live, men ville gerne.. Hvor forhandles den? |
|||
/MikkelU
|
|||
![]() |
|||
MikkelU ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
||
Prismæssigt ligger x70 og 9731 da tæt på hinanden? Ville du ikke ofre de ca 800 kr. philipsen koster mere eller er det ikke det værd? Grunden til jeg er lidt usikker på philipsen, er at det jo er en halv gammel model som er på vej ud? Men er der noget at være bange for her? Og ja du har ret hvad DP8 angår, er lidt spændt på prisen
|
|||
/MikkelU
|
|||
![]() |
|||
kvik ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
||
Hej lrev Jeg tror 7332D er en helt anden model, der ikke sælges på disse kanter. Det har ambilight og pixel plus 3HD (hvor 7332 og 7562D har pixel plus 2HD), så det svarer mere til noget i 9-serien i Europa. Hilsen Kvik |
|||
![]() |
|||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||
Hej! Tror faktisk at x70 er endnu ældre. Der er vel minimum 1k i forskel? Sys iøvrigt at jeg har set flere JVC modeller MEGET billigt i Tyskland. Og NEJ.....jeg har ikke tænkt mig at betale 9k for den.....det er den for gammel til.....tror heller ikke at den nye DP8 bliver ret meget dyrere end den. Pana lxd 70 BØR du se......i et Pana. center. Find det nærmeste på Panasonic.dk Hvor i Landet er du? lrev |
|||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
http://dk.pricerunner.com/pi/2-912315/TV/Philips-32PFL7332D- Produkt-Info Hej! Ikke ifølge dette lrev |
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1247875_l14/index.ht ml Er du med på at det er denne jeg mener? lrev
|
|||
|
|||
![]() |
|||
kvik ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej lrev Nej, det kan jeg godt se, men ud fra specifikationerne er det her et 7332 - det har heller ikke digi-tuner, så D'et her er nok bare en fejl. Det vil også passe med prisen. Hilsen Kvik |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ups i min sammenligning med de 800 kr. var det panasonic lxd 70 jeg ville sammenligne med og ikkke jvc x70. Men ja som du siger, 9k for et gammelt tv er mange penge, ligeledes forholder det sig vel med 9731d, som koster 11k (mange penge for gammelt tv).
Ja er jeg med på. Desuden befinder jeg mig i Sønderjylland (Sønderborg), så det er lidt langt fra det hele Men håber du har ret hvad DP8 angår, for kunne virkelig bruge et billigt, godt, 32", lcd tv. |
|||
/MikkelU
|
|||
![]() |
|||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
||
MikkelU: Hej...Fandt dette line-up af JVC`s 2007 modeller. Også et link til DP8 modellerne. http://www.jvc.no/site/no/lcd_tv/lineup.html
http://www.jvc.no/site/no/lcd_tv/pop_dp.html
lrev Redigeret af lrev på jobbet - 01-Juni-2007 kl. 07:53 |
|||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeps, har været inde og kigge... Bl.a. der jeg så designet på DV8, som er lækkert. Dog er DP8 nu også en lækker sag. Dog siger DP8's spefikationer mig ikke så meget, da jeg ikke ved, hvordan de forskelle ting reelt klarer sig. Lige et spørgsmål, HDMI CEC compatible. Hvad vil det sidste sige (CEC compatible)? |
|||
/MikkelU
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |