|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! det sidste studsede jeg også over...aner det ikke. Spørg evt. brugeren BrianJVC....han ved det. Husk nu ikke at hænge dig FOR meget i spec...de kan VIRKELIG snyde lrev
|
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
jørgenkoch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Jeg har også sådan et philips 32pf9731 og er meget meget tilfreds, og håber det holder, jeg tegnede iøvrigt forsikring hos edb forsikring den dyreste jeg kunne få til 799,00 for 4 år min pris jeg gav for tv et var 9,999,00 elgiganten, som åbnings tilbud, de sælger igen til 14,999 kr og ikke til at handle med. Kan købes på nettet til under 10,000,00 pricerunner |
|
![]() |
|
THX2K ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 196 |
![]() |
Kan kun tage hatten af for dig jørgenkoch. Du var så en af de heldige der fik 32PF9731 hos elgiganten. Mødte selv op til deres åbningsdag men den enorme kø jeg mødte magtede jeg bare ikke at stå i. Hentede i stedet fjernsynet hos pc-netto for 300,- mere (det var penge jeg glædeligt gav ekstra for at slippe for det kø-mareridt). Jeg kan kun sige en ting - 32PF9731 er et suverænt godt tv. En af de ting jeg vægtede højest, da jeg skulle købe fladskærm, var billedkvaliteten på et almindelig analog signal. Det signal hænger vi jo desværre stadig på nogen år endnu og vel det vi ser mest af. Her har jeg ikke oplevet noget LCD-TV der kommer i nærheden af hvad Philips med dette TV kan præsentere. 32PF9731 hos hifipriser.dk Redigeret af THX2K - 22-Juni-2007 kl. 11:43 |
|
![]() |
|
jørgenkoch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
GGGGGGgg jeg tog i fields dagen efter og købte det der til tilbudsprisen, men skulle så hente det er Herlev,,, korrekt et fantastisk fjernsyn og billed, nu har jeg også prøvet at købe 32pf9631 på nettet og som kommer i dag,,så er spændt på om det er lige så godt,,(pixmania til 7,927, incl alt fragt m.m.) forresten tapeconnetion solgt sgu 9731 for 8,999,00 men nåede ikke det til den pris men de har stadig 37 9731 til 12,999, men den er sgu noget stor,,, |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |