|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() Sendt: 24-August-2011 kl. 11:12 |
|
Jeg har taget nogle flere 3D billeder og det ser lækkert ud på min Samsung. Men virker Side-by-side ok på jeres skærme også ?? http://youtu.be/5L4NtRiIKOU Musikken er i øvrigt meget speciel, da det er 100% tilfældigt genereret. Bas skifter tilfældigt mellem 5 faste noder. Piano spiller tilfældigt og med tilfældigt anslag Akkorderne spiller 3 tilfældige toner og med tilfældig volume og skarphed Koret der kommer op spiller det samme som ovenfor, og kommer op med tilfældig volume. Vinden skruer tilfældigt op Synth dråberne spiller også tilfældigt. Så når jeg genererer melodien næste gang, er den total anderledes :) ***** Ny ****** http://gratisupload.dk/vis/64589/ Download og unzip denne fil Brænd begge mapper i roden på på en DVD. Smid den i BluRay drevet og sæt 3D-tv'et i 3D Side By Side. Det virker i hvert fald på min Samsung BluRay. Redigeret af Thomas_H - 28-August-2011 kl. 10:39 |
||
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
||
![]() |
||
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() |
|
Er der SLET ingen der har 3D TV herinde og kan give mig et input på dette?? :o| |
||
--
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Hvordan downloader man det, til en usb stick?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Det gør man med en You Tube Downloader. Findes på Download.com.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Ok. Tak. Nå, men jeg kunne ikke få det til at afspille på mit vt20.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Den er i et MP4 format. Den Downloder jeg bruger har mulighed for at konvertere til andre formater, som f.eks .AVI eller .MOV
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Pas. Det er volapyk for mig.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis ikke den kan køre, så er det jo nok ikke et format der understøttes, så derfor en konvertering til et format der kan afspilles.
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ehhh, hvorfor ikke bare se det i fuld skærm via YouTube? Det er i 1080p.
På mit Samsung, kan man køre YouTube direkte på, men ikke i HD - af grunde jeg ikke helt fatter, men der er også kommet Vimeo på, der ligger den også: http://vimeo.com/28096302 |
||
--
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Havde umiddelbart også svært ved at finde det, men "3D HDR Photos" virker vist. |
||
--
||
![]() |
||
![]() |
|
Det prøvede jeg også at søge på, men kunne ikke. Nu fandt jeg dem. Men jeg kan ikke få lov til at sætte mit tv til side by side, kun originalt, automatisk og 2D til 3D. Øv. Jeg har ellers optaget fodboldkampen, som blev sendt på et tidspunkt, og der kan jeg godt vælge det. Den var også i side by side, og det virker fint.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |