|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Har forsøgt mig lidt med at konvertere dem til noget andet dog uden held. ![]() Så indtil videre er mine billeder muligvis forbeholdt Pana3D-ejere. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() |
Man burde kunne konvertere dem til noget Side By Side, det kan alle vel klare?
Jeg kigger lige på, om jeg kan lave et BluRay image af min video, som kan brændes på en DVD, da alle jo nok ikke lige har en BluRay brænder. Jeg har tidligere prøvet med en video, den hakkede, så der må være en grænse for, hvor høj bitrate der kan aflæses fra DVD, når det er HD. |
|
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
![]() |
|
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() |
http://gratisupload.dk/vis/64589/
Download og unzip denne fil Brænd begge mapper i roden på på en DVD. Smid den i BluRay drevet og sæt 3D-tv'et i 3D Side By Side. Det virker i hvert fald på min Samsung BluRay. |
|
--
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Tjah, det første program jeg fandt til det, hvor man bare skulle kunne højreklikke, og så splitte MPO, der var dette kun muligt på nogle af mine 10 MPO filer (??) (Stoik imagic 5.0) Og i et andet program med samme funktionalitet (stereomaker) meldte den error på de fleste af filerne ved konverteringen (ikke de samme filer, som jeg ikke kunne højreklikke på i det første program). Og ved dem, hvor det virkede, fik jeg en fejlmeddelelse (som jeg ikke lige umiddelbart forstod), da jeg prøvede at åbne billede nr 2 (det "højre" billede) i Photoshop. Så gad jeg ikke bakse mere med det. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg mente alle TV klare :)
Nej man gider bare ikke mere, når det skal være SÅ bøvlet :( |
|
--
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |