recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D billedprofil på Panasonic GT20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket3D billedprofil på Panasonic GT20

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Emne: 3D billedprofil på Panasonic GT20
    Sendt: 11-Februar-2011 kl. 22:24
Hej allesammen

Som nogen måske ved har jeg fået købt et 3D fjernsyn, Panasonic GT20, men dog ingen 3D blu ray afspiller endnu. Så jeg har kun den falske 3D (2D til 3D konvertering. Jeg kalder det, det falske 3D).
Som de fleste ved gør 3D brillerne billedet mørkere, derfor sidder jeg og tænker på, om der er nogle af jer med Panasonic 3D skærme har lavet en speciel 3D billedprofil så billedsiden har den samme lysstyrke som almindeligt 2D billedet. 

Jeg har prøvet enkelte gange at kalibrere et fjernsyn, men det er aldrig en succes. Derfor håber jeg på at der er nogen venlige sjæler som vil dele deres 3D billedprofil.

Jeg har også tænkt på at det er en 3D billedprofil, men kun når man ser rigtig 3D via 3D blu ray afspiller og en rigtig 3D film, så som "Grusomme mig 3D". Er det nogen der kan bekræfte det?

Jeg håber der er nogle som kan hjælpe Smile
Til top
h13 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2011 kl. 11:31
Måske du kan hjælpe mig med dine indstillinger....har også købt et gt20.....er helt ny...mit første tv uden grammofon i toppen.....ikke så meget 3 d.....bare admindelige indstillinger syntes der er så meget jeg ikke aner en disse om...fik det for en god uges tid siden...ser kabel fra you see samt spiller lidt ps3....Mvh henrik
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2011 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af h13 h13 skrev:

Måske du kan hjælpe mig med dine indstillinger....har også købt et gt20.....er helt ny...mit første tv uden grammofon i toppen.....ikke så meget 3 d.....bare admindelige indstillinger syntes der er så meget jeg ikke aner en disse om...fik det for en god uges tid siden...ser kabel fra you see samt spiller lidt ps3....Mvh henrik
Flatpanels har lavet en test af dette tv, og fået disse indstillinger. Jeg har selv sat mit efter deres vt20 indstillinger. 
After calibration
Profil: Professional1
Kontrast 36
Lysstyrke: 0
Farve: 30
Skarphed: 0
Vivid Color: Fra
Eco mode Til/Fra
Intelligent Frame Creation Fra
P-NR Fra
Gamma 2.2
• R-Gain: +1
• G-Gain: -3
• B-Gain: +5
• R-Cutoff: 0
• G-Cutoff: 0
• B-Cutoff: +2

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1285749000
Anmeldelse.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2011 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Hej allesammen

Som nogen måske ved har jeg fået købt et 3D fjernsyn, Panasonic GT20, men dog ingen 3D blu ray afspiller endnu. Så jeg har kun den falske 3D (2D til 3D konvertering. Jeg kalder det, det falske 3D).
Som de fleste ved gør 3D brillerne billedet mørkere, derfor sidder jeg og tænker på, om der er nogle af jer med Panasonic 3D skærme har lavet en speciel 3D billedprofil så billedsiden har den samme lysstyrke som almindeligt 2D billedet. 

Jeg har prøvet enkelte gange at kalibrere et fjernsyn, men det er aldrig en succes. Derfor håber jeg på at der er nogen venlige sjæler som vil dele deres 3D billedprofil.

Jeg har også tænkt på at det er en 3D billedprofil, men kun når man ser rigtig 3D via 3D blu ray afspiller og en rigtig 3D film, så som "Grusomme mig 3D". Er det nogen der kan bekræfte det?

Jeg håber der er nogle som kan hjælpe Smile
Jeg har ikke lavet noget om til 3D. Jeg synes bare, man lige skal vænne sig til, at den er lidt mørkere.Og efter et par minutter lægger jeg ikke mærke til det.
Der er ikke nogen speciel 3D profil på mit vt20, så der er nok heller ikke på gt20.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
h13 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2011 kl. 11:58
så har jeg ihertfald lidt jeg kan lege med.....God weekend....
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2011 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Hej allesammen

Som nogen måske ved har jeg fået købt et 3D fjernsyn, Panasonic GT20, men dog ingen 3D blu ray afspiller endnu. Så jeg har kun den falske 3D (2D til 3D konvertering. Jeg kalder det, det falske 3D).

Som de fleste ved gør 3D brillerne billedet mørkere, derfor sidder jeg og tænker på, om der er nogle af jer med Panasonic 3D skærme har lavet en speciel 3D billedprofil så billedsiden har den samme lysstyrke som almindeligt 2D billedet. 


Jeg har prøvet enkelte gange at kalibrere et fjernsyn, men det er aldrig en succes. Derfor håber jeg på at der er nogen venlige sjæler som vil dele deres 3D billedprofil.


Jeg har også tænkt på at det er en 3D billedprofil, men kun når man ser rigtig 3D via 3D blu ray afspiller og en rigtig 3D film, så som "Grusomme mig 3D". Er det nogen der kan bekræfte det?


Jeg håber der er nogle som kan hjælpe Smile

Jeg har ikke lavet noget om til 3D. Jeg synes bare, man lige skal vænne sig til, at den er lidt mørkere.Og efter et par minutter lægger jeg ikke mærke til det.


Der er ikke nogen speciel 3D profil på mit vt20, så der er nok heller ikke på gt20.



Tak Flemming. Jeg tror bare jeg lader det være på THX eller Biograf profilen, når jeg ser 3D.

Også tak til jer andre.

h13: hvis du har brug for hjælp med et eller andet med dit tv er du altid velkommen til at skrive til mig. Selv de små spørgsmål. Elsker at hjælpe folk
Til top
h13 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2011 kl. 20:49
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Hej allesammen

Som nogen måske ved har jeg fået købt et 3D fjernsyn, Panasonic GT20, men dog ingen 3D blu ray afspiller endnu. Så jeg har kun den falske 3D (2D til 3D konvertering. Jeg kalder det, det falske 3D).

Som de fleste ved gør 3D brillerne billedet mørkere, derfor sidder jeg og tænker på, om der er nogle af jer med Panasonic 3D skærme har lavet en speciel 3D billedprofil så billedsiden har den samme lysstyrke som almindeligt 2D billedet. 


Jeg har prøvet enkelte gange at kalibrere et fjernsyn, men det er aldrig en succes. Derfor håber jeg på at der er nogen venlige sjæler som vil dele deres 3D billedprofil.


Jeg har også tænkt på at det er en 3D billedprofil, men kun når man ser rigtig 3D via 3D blu ray afspiller og en rigtig 3D film, så som "Grusomme mig 3D". Er det nogen der kan bekræfte det?


Jeg håber der er nogle som kan hjælpe Smile

Jeg har ikke lavet noget om til 3D. Jeg synes bare, man lige skal vænne sig til, at den er lidt mørkere.Og efter et par minutter lægger jeg ikke mærke til det.


Der er ikke nogen speciel 3D profil på mit vt20, så der er nok heller ikke på gt20.



Tak Flemming. Jeg tror bare jeg lader det være på THX eller Biograf profilen, når jeg ser 3D.

Også tak til jer andre.

h13: hvis du har brug for hjælp med et eller andet med dit tv er du altid velkommen til at skrive til mig. Selv de små spørgsmål. Elsker at hjælpe folk
Dejligt......den er skrevet bag øret..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu