|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 255 |
![]() Sendt: 07-December-2010 kl. 14:06 |
Jeg har lige bestilt en BenQ XL2410T monitor med tilhørende Nvidia 3D kit så jeg kan se 3D fotos på den. Det kan ikke ungås at jeg selvfølgelig også vil se 3D film på den på et tidspunkt, så kan det passe at jeg har læst et eller andet sted at man kan afspille 3D film med et almindeligt Blu-Ray drev i PC'en? Jeg vil jo tro det kræver et 3D blu-Ray, men jeg synes ikke jeg kan finde et drev til PC, så et evt. link vil være dejligt.
Redigeret af Falcon - 07-December-2010 kl. 14:07 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
der findes ikke noget "3D Bluray drev", det er primært et spørgsmål og at kunne trække data ud fra et medie og kunne afspille det korrekt, så det er software på PC'n som skal understøtte det, og det kan blive et problem (tror jeg), da teknoligien er copyrighted..
men drevet (ligesom som i PS3) er et standard BD drev. Redigeret af pendec - 11-December-2010 kl. 14:06 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() |
PowerDVD samt TMT3 og TMT5 skulle efter sigende være i stand til at afvikle 3D
|
|
![]() |
|
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
![]() |
Der kan faktisk kobes ekstern blu-ray drev fra plextor som understotter 3d
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
hvad skulle formålet være? der skulle da ikke være forskel på drevene for at læse 3D BD skiver? Ellers ville en PS3 vel også kræve andet drev, ligesom de bærbare som hard BD drev og bruger software til 3D afspilning? men spændende, der er vel spørgsmålet omkring hvor data som ligger på skiverne, hvor de fleste gamle kun klare 25GB skiver.. |
|
![]() |
|
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 255 |
![]() |
Jeg har lige købt et
Lite-On IHOS104-37 BR intern drev, skulle det ikke sammen med Power DVD 3D udgaven, være i stand til at afspille 3D film?
Hackerjac: Hvad står TMT 3 og TMT5 for? Redigeret af Falcon - 12-December-2010 kl. 15:52 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |