recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3d bluray plus streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3d bluray plus streaming

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3d bluray plus streaming
    Sendt: 01-September-2012 kl. 09:30
Findes der er en 3d bluray afspiller der også kan streame full 3d via en usb harddisk
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 09:31
Eller en med intern harddisk og bluray drev
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 16:33
kunne jeg også gådt tænkte mig at vide
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 14:10
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=7556&zoneid=5
giv mig traks sådan en.. den er dog forbasket dyr.. men damn det ser nice ud...
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noob30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 09:06
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=7556&zoneid=5
giv mig traks sådan en.. den er dog forbasket dyr.. men damn det ser nice ud...
 
Tja man kan bygge en htpc for de penge Wink
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 11:17
Ellers kunne den nye Dune HD Max 3D være et bud.. Den er lige blevet annonceret på IFA i Berlin. Den har både et bluray-drev og samtidig en medieafspiller der burde kunne klare det hele :)
Se lidt mere om den her:
LG E8 55” OLED
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 11:38
Jeg har min tvivl om hvornår Dune Max3D kan købes fordi det er en "non-functional" kasse der bliver vist frem i IFA. Mit gæt er tidligst Q1 2013 hvis Dune kan tage sig sammen. 
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af zeryus zeryus skrev:

Jeg har min tvivl om hvornår Dune Max3D kan købes fordi det er en "non-functional" kasse der bliver vist frem i IFA. Mit gæt er tidligst Q1 2013 hvis Dune kan tage sig sammen. 

Det skal jeg så ikke kunne sige noget om :) Jeg har ingen erfaringer med Dune så ved ikke hvordan deres sager er skruet sammen. Men tænkte at den passede til det behov der var.
LG E8 55” OLED
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu