|
3-D briller til Sony vpl 55es |
Besvar |
Forfatter | |
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Marts-2014 kl. 19:47 |
hej
Jeg har lige købt ovenstående projektor. der følger 2 stk IR briller med. Men med børn i huset er det ikke nok. Jeg skal nok bruge 2 par mere. Er det ligegyldigt hvilket fabrikat det er ( shutter ) eller skal det være magen til de medfølgende. Kan det evt være Samsung ...etc. bare typen er den samme. Altså shutter med IR |
|
sims-m
Bruger Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er godt nok lidt længe siden du oprettede emnet, men det skader jo ikke med et sent svar.
Har du overvejet at gå over til RF brillerne i stedet? Det koster godt nok lidt mere at begynde, men brillerne koster under det halve og så kan du også bruge brillerne til deres tv. Jeg er lidt usikker på hvordan med andre mærker, men mindes jeg faldt over en debat hvor det i nogle tilfælde var muligt. Og ja så slipper du for interferens når du vil bruge fjernbetjeningen;-) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |