|
3d eller ej? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
JacobH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2011 kl. 22:44 |
||
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja, jeg ser 3D fra tid til anden, når jeg får fingrene i en film som er god i 3D - og så er det bare en fornøjelse
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
||
Skulle jeg købe nyt tv i dag, så ville jeg også købe 3D, men skifter ikke pga. dette.
|
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
||
Jeg bruger det ikke og kommer nok heller ikke til det.
Det kan godt være at det bare er mig men jeg syntes det ødelægger film oplevelsen og jeg tager mig selv i at lede efter 3D "wow" effekten fremfor bare at nyde filmen. Udover det får jeg hovedpine og og ondt i øjnene så det giver helt sig selv
![]() |
|||
![]() |
|||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
||
Jeg har selv et 3D tv og en små 20 film.. MEN vær gang jeg vil se en 3D film ser jeg 10 min og slår så om til 2D. og det gør jeg da jeg ikke mener man får mere ud af at se den i 3D i forhold til 2D tværtimod.. Så det var ikke noget jeg ville betale mere for og have, men nu har snart de fleste gode tv`er 3D...
EDIT: Det var faktisk lidt lyv med jeg slår over til 2D.. For avatar i 3d er super fedt ![]() Redigeret af McNiklas - 28-December-2011 kl. 23:17 |
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
||
Har haft 3d men heldigvis fik tvet en fejl efter 2½mdr.
Så jeg fik penge retur og købte en større 2d skærm. Endte også hele tiden med at slå tilbage til 2d når en 3d film var sat på. Større skærm er federe end 3d.
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
||
3D er ser super lækkert ud, men kan godt give hovedpine.
|
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
||
Jeg har vel omkring 10 3D titler, har kun set Avatar og Step up, samt den medfølgende demodisc til afspilleren.
Jeg har også tilgang til Canal Digitals nye 3D kanal High TV, samt de ekstra 3D sportevents Canal Digital tilbyder ( bruger dem dog ikke ). Ved køb af producenternes topmodeller, følger 3D med. Jeg købte ikke mit tv med henblik på 3D "nydelse", men bedste billedperformer overall. Jeg tvivler dog ikke på, at alle modeller ( stort set ), vil tilbydes med 3D fremover. Jeg køber dog alligevel, de nyeste udgivelser som triple play med en 3D version ( Amazon ). For nu har jeg jo et 3D TV, men kunne sagtens leve med 2D. Amazons priser er jo også billigere med en 3D version, end den samme 2D version i Danmark. Ulempen ved aktivt 3D, er den irriterende flicker, hvis der er lys i rummet. Så aktivt 3D, kan kun nydes i de sene aftentimer. Eller som nu, de mørke vinterdage ( her falder mørket jo tidligere på ). |
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
||
Jeg har 3D tv, og efterhånden 53 stk 3D film, og de bliver da jævnligt set. Nu har jeg et par tøser på 7, og de nyder da også at sidde med far og se det. Jeg synes personligt, at det lige giver det ekstra, når man ser en film.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
JacobH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
||
|
|||
![]() |
|||
akas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2007 Sted: danmark Status: Offline Point: 361 |
||
Jeg har set et par stykker,er ikke særlig imponeret.Jeg fik sku ondt i hovedet og øje,jeg holder mig til 2D.
Det er ikke godt nok til at give mig noget,det er så min mening
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |