recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D eller flere tommer ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket3D eller flere tommer ?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Så må du da have et led/lcd.

ROFL, det må du altså ikke det der.
Flyttede for en kammerat i går, så ryggen er helt smadret i dag. Sådan et grinflip gør altså ondt :-)

Klaus
Sandhed gør ondt.Wink ROFL, det er jeg sgu for gammel til. Jeg er ikke med på alle de forkortelser med mere.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 20:01
Come on Flemming. Så gammel er du da heller ikkeLOL
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 20:13

Oprindeligt skrevet af rapsacdk rapsacdk skrev:

Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Jeg synes faktisk det er et lidt svært valg om jeg skal gå efter flere tommer eller 3D, primært fordi jeg er meget i trivl om 3D er en død sild.

Personligt ville jeg gå efter den bedste billedkvalitet.........

Klaus

a´hva´?LOL
Er det løgn?WinkLOL

Øh ja Smile - men nu skal denne tråd ikke udvikle sig til en debat om hvad der er god billedekvalitet!

Som andre har sagt, så skal trådstarter p.t. ikke gå efter 3D kun for filmenes skyld, der er for få til at det er en rigtig god forretning - men sidder man med en PS3, så er det en god mulighed for at udnytte 3D!

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 20:22
Det er jo så heldigt, at der er nogen som tør købe de nye ting, så som 3D er nu. Hvor havde vi ellers været. Det er jo ikke den første ting, hvor der bliver sagt, at det er en døgnflue.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Øh ja Smile - men nu skal denne tråd ikke udvikle sig til en debat om hvad der er god billedekvalitet!

Som andre har sagt, så skal trådstarter p.t. ikke gå efter 3D kun for filmenes skyld, der er for få til at det er en rigtig god forretning - men sidder man med en PS3, så er det en god mulighed for at udnytte 3D!

Nej vi gider ikke at diskutere billedekvalitet i denne tråd, da jeg ikke er så kræsen på det område Wink 
Ja der mangler noget kvalitet og kvantitet mht 3D film pt.
Jeg har som sagt ikke prøvet at spille i 3D så det kunne være det der gjorde udslaget. Mangler dog info omkring hvor der findes en butik på sjælland (kbh, midt, nord-sjælland) hvor man kan prøve 3D med en PS3 hugget til. 
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 20:27

Det er jo så heldigt, at der er nogen som tør købe de nye ting, så som 3D er nu. Hvor havde vi ellers været. Det er jo ikke den første ting, hvor der bliver sagt, at det er en døgnflue.
Nej jeg tror nu egenligt også på 3D på længere sigt, men tror for alvor først på det når man slipper af med brillerne, men det skulle efter sigende også kunne ske i en meget nær fremtid. Læste noget om igår at Apple havde fået et patent på et system uden briller.
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Point: 636
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 20:30

Jeg synes faktisk det er et lidt svært valg om jeg skal gå efter flere tommer eller 3D, primært fordi jeg er meget i trivl om 3D er en død sild.

Personligt ville jeg gå efter den bedste billedkvalitet.........

Klaus

a´hva´?LOL
Er det løgn?WinkLOL

Ja! 

Det siger mine øjne mig i hvert faldWink.

Men hver sin smagSmile.

Jeg havde fornøjelsen af, at se Samsungs topmodeller inden for LCD, LED og Plasma sat op mod hinanden i en Samsung-butik i efteråret. De stod alle tre ved siden af hinanden og kørte alle tre med det samme materiale ud i 3D og almindelig tv-signal. Og Flemming, der var en verden til forskel- til Plasmaens fordel.

Men igen, det var mine øjne der kiggedeBig smile
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Point: 636
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 20:32

Nej vi gider ikke at diskutere billedekvalitet i denne tråd, da jeg ikke er så kræsen på det område Wink 
Jeg har som sagt ikke prøvet at spille i 3D så det kunne være det der gjorde udslaget. Mangler dog info omkring hvor der findes en butik på sjælland (kbh, midt, nord-sjælland) hvor man kan prøve 3D med en PS3 hugget til. 

Sommer-as på roskildevej i rødovre havde sidst jeg var forbi en ps3 koblet op til vt20
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 22:33

Sommer-as på roskildevej i rødovre havde sidst jeg var forbi en ps3 koblet op til vt20
Super så må jeg lige forbi og se om de stadig har det sat op, skal alligvel forbi rødovre på onsdag ;)
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Point: 817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2010 kl. 07:43
Jeg havde uden tvivl valgt 60" frem for 3D.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2010 kl. 08:48

Nej jeg tror nu egenligt også på 3D på længere sigt, men tror for alvor først på det når man slipper af med brillerne, men det skulle efter sigende også kunne ske i en meget nær fremtid. Læste noget om igår at Apple havde fået et patent på et system uden briller.

Alle venter på 3D uden briller. Men man kommer til at vente forgæves, hvis man forventer at få det i en ordentlig kvalitet, eller bare at få det i en kvalitet der svarer til systemerne med briller. Inden vi har et decideret hologram (hvilket indtil videre er science fiction), så kommer 3D uden briller ganske enkelt ikke til at virke. Det er fysisk umuligt. Det er en besnærende tanke, og ja der vil komme masser af brille-fri 3D løsninger på markedet - men de vil have dét til fælles at det ser elendigt ud. Det vil i bedste fald ligne de der "3D" klistermærker der følger med Anders And bladene, som man kan vippe med for at få en 3D effekt. Alle demonstrationer der indtil videre har været, har ikke engang været på dét niveau.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2010 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Alle venter på 3D uden briller. Men man kommer til at vente forgæves, hvis man forventer at få det i en ordentlig kvalitet, eller bare at få det i en kvalitet der svarer til systemerne med briller. Inden vi har et decideret hologram (hvilket indtil videre er science fiction), så kommer 3D uden briller ganske enkelt ikke til at virke. Det er fysisk umuligt. Det er en besnærende tanke, og ja der vil komme masser af brille-fri 3D løsninger på markedet - men de vil have dét til fælles at det ser elendigt ud. Det vil i bedste fald ligne de der "3D" klistermærker der følger med Anders And bladene, som man kan vippe med for at få en 3D effekt. Alle demonstrationer der indtil videre har været, har ikke engang været på dét niveau.
Ok så bør det ikke være det der skal gøre udfaldet på om jeg skal vente eller slå til nu, og isåfald der kommer den idielle 3D løsning på marked uden briller næste år så regner jeg med du ombytter min skærm gratis Wink
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu