|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Personligt tror jeg at 3D ender lidt som Laserdisc: en nicheprodukt, der aldrig slog helt igennem.
For det første er hr. og fru Flæskestegskebab dårligt vænnet til Blu-ray. For det andet er antallet af 3D-film lavt, og det er næppe alle filmgenrer, der egner sig til 3D. Animationsfilm, Sci-fi og Comedy, ja. Alt andet, næppe. Det skal ligesom passe til miljøet i filmen. For det tredie er 3D-brillerne til biograf-brug for dårlige, og active shutter-briller vil kræve ét system, da man ellers skulle investere i flere forskellige mærker 3D-briller alt efter biograf.
|
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Der er en væsentlig forskel til laserdiscs, de var møgdyre. Men klart de skal se at få spyttet gang i filmudgivelserne ellers så køber folk det ikke og så dropper producenterne det. |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
3D er også møgdyre lige nu, selv om det nok hurtige ville falde i pris (ellers kan det ikke sælges), men 3D komme på et tidspunk, hvor Hr. & Fru. Danmark lige er begynde at købe HD fladskærm og Blu-ray afspiller og nu skal de ud og købe det hele en gang til, for at få 3D. Men uden 3D filmudgivelserne, har folk ingen interesse i 3D, da Blu-ray da det kom frem, var der lange flere filmudgivelserne end der er 3D udgivelse at få fat på nu, det er slet, slet ikke god nok. De først film producenterne er også begynde at bakke ud af 3D, det er for dyrt og for dårlige set i forholde til havde man få ud af det i sidste ende, nyhedes interesse for 3D er ved at lægge sig og det er blive normal hverdag også for film folk. Redigeret af Startrek - 31-Juli-2010 kl. 12:00 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Det er da l æ n g e siden at fam. Danmark har købt fladskærm. Har du ikke læst salgstallene de sidste to år. Der står efterhånden kun nogle få CRT tilbage i de små hjem
![]() |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Hvad siger salgstallene for de sidste to år da? At salget er lavere end i de foregående år, fordi familien Danmark allerede har købt fladskærme for mere end to år siden? Eller mener du i fuldt alvor, at "inden for de sidste to år" = "l æ n g e siden"? |
||
![]() |
||
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
|
Jeg har svært ved at vurdere om 3D er kommet for at blive. I biografen kan det være en ganske udmærket oplevelse, især på tegnefilm. Jeg kan bare slet ikke forestille mig at sidde med 3D briller hjemme i stuen foran et fx. 42" TV... Det SLET ikke det samme, som i biofrafen. Så 3D TV kommer aldrig ind i min stue... Mon ikke det ville passe sig bedre ind i min hjemmebiograf - når nu priserne falder og filmudbudet (måske) bliver større. |
||
![]() |
||
LunD^ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-August-2009 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
|
Jeg har set 2-3 film i biffen i 3D og jeg vil meget hellere være foruden. Synes det er noget junk for at sige det ligeud. Det ødelægger billedet, og man mister mange detaljer / svært at fokuserer ordentligt på billedet, og mine øjne fejler sgu ikke noget. :)
|
||
Panasonic 42" X10Y
Sony BDP-S350 Logitech Z5500 |
||
![]() |
||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2037 |
![]() |
|
At man bruger for meget tid på det? ![]() Redigeret af TBC1 - 31-Juli-2010 kl. 12:56 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ja to år er l æ n g e siden når vi taler om AV udstyr.
|
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
2 år ER "lige begyndt". Folk beholder typisk deres TV i op mod en halv snes år. Vi her på recordere skifter noget oftere, men man skal være noget miljøskadet for at tro, at vi er repræsentative for resten af befolkningen. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Om 2 år har alle tv stort set mulighed for 3D, så kan man vælge om man vil bruge det eller ej
ihverfald mellem og topmodellerne. selv herinde tror jeg folk er stoppet med at skifte tv lige så tit ud, da billedekvalitet har nået en vis standard. nåede at have 3 skærme på under 2 år. Redigeret af xcardman - 31-Juli-2010 kl. 15:57 |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |