recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D film anbefalinger ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D film anbefalinger ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3D film anbefalinger ?
    Sendt: 22-Februar-2012 kl. 12:34
har lige købt 3D tv og har set to 3D film indtil videre:

IMAX under the sea 3D.. Den var supergod mht 3D effekt. Virkelig vildt at se. blev meget positivt overrasket.
så har jeg set Avatar... Her synes jeg til gengæld det så kedeligt ud. Slet ikke samme dybde effekt som med IMAXén. 

De to film kan jo nok heller ikke sammelignes sådan direkte, da IMAXén jo nok er lavet primært med 3D som primær mål.

Men hvilke 3D film kan I anbefale som har en god 3D effekt ?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 16:18
2 på flugt er en ganske god 3D film. Skønt når mit barnebarn sidder og rækker ud efter de flyvende små lanternerTongue
 
Men der findes ret mange gode 3D film, ligesom der findes mange ret elendige. Og IMAX 3D er ikke iflg. min erfaring ikke en garanti for en flot 3D filmSmile 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24628
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 16:22
Der er også ret mange 3D film ude efterhånden, så der er lidt at vælge imellem. Og der kommer flere og flere.Smile
Hvad med dig John, har du snart ikke fået Dolphin tale? Jeg har fundet ud af, ifølge coveret skulle der ikke være DK tekst på, men det er ikke første gang at coveret ikke passer.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 10:03
Men er det bare mig eller hvordan synes i avatar er sådan rent 3D mæssigt. Jeg synes bestemt ikke det var særlig godt på TV 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu