|
3D & HDMI kabel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2012 kl. 08:35 |
Hej
Ville lige høre om et standart Supra HDMI kabel har nok båndbredde til 3D & HD lyd ? Mine kabler er 3-4 år gammel og har ikke følget med i udviklingen hvad angår kabler
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7265 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De virker helt sikkert.
|
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
Ja det regnede jeg også med. Det som forvirrede mig var netop inde hos avcables kan jeg se Supra HDMI kabler har et High Speed navn, kan bare ikke komme i tanke om mine var den model..
|
|
![]() |
|
nåå ja, skal bare søge i mine mails :) Jeg har Supra High End HDMI 1.3 kabel eller det hed de dengang jeg købte kablerne fra Avcables. Idag hedder de High speed, nogen som kender forskellen ?
|
|
![]() |
|
titan_jtl ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Check her http://en.wikipedia.org/wiki/HdmiSå vidt jeg kan se kan dine 1.3 kabler ikke bruges til hverken 3D eller ARC, da det kom i version 1.4
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Min erfaring er, når det drejer sig om 3D, så kan HDMI 1.3 fint benyttes. Der hvor det muligvis kan gå galt er på de områder hvor HDMI 1.4 standarden introducerede flere nye funktionaliteter.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Vender tilbage når jeg har modtaget mine 3d briller..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |