recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D & HDMI kabel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D & HDMI kabel

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noob30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3D & HDMI kabel
    Sendt: 13-April-2012 kl. 08:35
Hej

Ville lige høre om et standart Supra HDMI kabel har nok båndbredde til 3D & HD lyd ?
Mine kabler er 3-4 år gammel og har ikke følget med i udviklingen hvad angår kabler Embarrassed
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 08:58
De virker helt sikkert.
Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noob30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 09:09
Ja det regnede jeg også med. Det som forvirrede mig var netop inde hos avcables kan jeg se Supra HDMI kabler har et High Speed navn, kan bare ikke komme i tanke om mine var den model..
Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noob30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 09:12

nåå ja, skal bare søge i mine mails :)

Jeg har Supra High End HDMI 1.3 kabel eller det hed de dengang jeg købte kablerne fra Avcables.
Idag hedder de High speed, nogen som kender forskellen ?
Til top
titan_jtl Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Juni-2009
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér titan_jtl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 10:50
Check her http://en.wikipedia.org/wiki/Hdmi
Så vidt jeg kan se kan dine 1.3 kabler ikke bruges til hverken 3D eller ARC, da det kom i version 1.4
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 10:53
Min erfaring er, når det drejer sig om 3D, så kan HDMI 1.3 fint benyttes. Der hvor det muligvis kan gå galt er på de områder hvor HDMI 1.4 standarden introducerede flere nye funktionaliteter. Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noob30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 08:15
Vender tilbage når jeg har modtaget mine 3d briller.. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu