|
3D media player |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Både og. Det er ikke 3D i fuld opløsning. Det er 'kun' et halvt billede til hvert øje - altså Side by side. "Korrekt 3D" er framepacked, altså et helt 1080p billede til hvert øje.
Ja synes også deres support på deres forum har været verdensklasse. De svarer hurtigt og tager alle problemerne seriøst og får dem løst utrolig hurtigt!
|
|||
LG E8 55” OLED
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
LG's passive 3D system er i forvejen opbygget, så man ikke får fuld udnyttelse af opløsningen, men det foregår i det modsatte plan (lodret). 3D i SBS er derfor en ret dårlig kombination med en passiv 3D-skærm, da du således mister detaljegrad i både det lodrette og vandrette led (vandret fra SBS og lodret fra det passive polarisations-system).
Redigeret af Yakken - 03-September-2012 kl. 11:54 |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
||
Hva så? Hvad er status? :)
|
|||
LG E8 55” OLED
|
|||
![]() |
|||
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
||
Har lige modtaget den idag så tester den iløbet af idag/imorgen
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Det kunne være interessant hvis du lige kunne tjekke om problemet med lag hvert 41. sekund er fikset i dette nye chipsæt fra Realtek. Traditionelt set, så har Realtek-baserede afspillere haft den kedelige bug at de ikke kunne køre andet end 24 fps og dermed ikke 23.976 fps som en BD er lagret i. Det medførte én frames gentagelse hvert 41. sekund, hvilket kunne ses som et hurtigt hak i billedet. Man skal kigge godt efter!
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Umiddelbart har den stadig den bug. Der er hvert fald nogen på Mede8er's forum der klager over det, mens andre siger at de ikke oplever noget. Men Mede8er skriver da også at de rykker Realtek på daglig basis for at få en løsning.
|
|||
LG E8 55” OLED
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
Her må jeg lige rette dig Yakken, det er ikke alle BD film som ligge i 23,976 fps, der findes en del EU udgivelser som faktisk ligger i 24 fps, seneste jeg kan nævne er Iron Sky
|
|||
![]() |
|||
||
Selvfølgelig - tak for korrektionen.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
||
Nu har jeg lige prøvet den lidt med forskellige BD'er og afspillet ca 10 min af hver film og jeg har ikke kunne bemærket fænomenet, den streamer fint BD iso & mappe struktur uden shutter/hakkeri med DTS-HD/TrueHD via SMB. det eneste probs jeg har haft med nogle film er med high bitrate MKV'er med DTS-HD & TrueHD via Samba med at billedet hakker og lyden forsvinder i nogle sec., de anbefaler også NFS til streaming og det har jeg desværre ikke lige fået sat op endnu :( det kan self. også være mit netværks forbindelse selvom jeg har 1gbit hele vejen igennem, men samme film/filer afspiller fint med intern HDD i 1000x3D. så det må være netværks relateret.. 3D ISO ingen problemer, men nu har jeg så kun prøvet med 3 forskellige BD 3D.iso filer kører fint både smb & hdd |
|||
![]() |
|||
||
Uha det lyder lækkert! :) Glæder mig til at modtage min! :)
De skal bare tage sig sammen og få den sendt! Gider ikke vente!! :D |
|||
LG E8 55” OLED
|
|||
![]() |
|||
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
||
De har Mede8er MED1000X3D på lager hos MM-Vision både med og uden WIFI :
|
|||
![]() |
|||
||
Har du modtaget din afspiller ? Hvis du kan syntes om Movie info, Jukebox etc skal du prøve Yamj, virker super godt på 1000x3D ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |