recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D media player
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D media player

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 19:19
Nej desværre ikke. :/ Den blev sendt i torsdags, men har stadig ikke modtaget den. Har dog heller ikke fået nogen mail med tracking eller noget :/ Men håber den kommer her enaf dagene :)
LG E8 55” OLED
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 13:17
Nu har de lige smidt en ny firmware på nettet :) Ser lækkert ud, især dette punkt:
5) Corrected display in 3D to 23.976
LG E8 55” OLED
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 14:58
Og de første feedback fra folk som har en X3D er positiv angående 23.976 i både 2D og 3D nu.

Ser ud til at vi har fundet den første Realtek 1186 player som kan vise 23.976 korrekt Smile


Redigeret af zeryus - 13-September-2012 kl. 14:59
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 16:03
Ja jeg har hvert ingen problemer med 3d :) Og det endda ved streaming fra min nas :) Så det er lækkert :)
LG E8 55” OLED
Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noob30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 19:43
Til top
Quakermire9230 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-November-2010
Sted: Danmark Aalborg
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quakermire9230 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 20:53
Så har jeg fået sådan en MED1000X3D...
Det køre perfekt på min Samsung skærm.. Både MKV BD ISO Og 3DBD Iso...  

Eneste jeg mangler lidt er lidt hjælp til YAMJ.. har prøvet et par gange men synes ikke rigtig jeg kan hitte ud af det...

- Måske der er en herinde der evt kan guide lidt på pænt alm dansk sprog.. istedet for det avanceret betegnelser de bruger på mange guider...


Men Frem for alt en fed Maskine
---- Peter -----



Til top
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 21:41
Hej 

Jeg har også lige købt sådan en, 3d version og det virker sådan set fint, har fundet dette link til hjælp til dannelse af meta data til ens film:

det er også et link til yamj wiki...

Og det skal jo nok virke men jeg har 100 mkv film liggende i én folder så det er noget af en opgave at lægge hver fil i sin egen folder og så rename den i henhold til den nævnt konvention...har i allesammen gjort det på denne måde eller er der nogen der kender en hurtigere måde ?
Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noob30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 09:23
Mener det kræver hver sin mappe til Yamj for at ligge info/folder/xml fil.
prøvede lige med en mappe med flere filer/film i og det kunne den så ikke rigtig finde ud af.
 
Quakermine9230
hent programmet her http://www.mede8erforum.com/index.php/topic,8829.0.html unrar/unzip på skrivebordet, en go ide er at omdøbe mappen til f.eks Yamj Mede8er
åben mappen. så har du en under mappe som hedder YAMJ_To_Mede8er_2.0.5_by_Shizzl i den mappe har du så YAMJ_To_Mede8er_2.0.5.exe åben programmet derefter Yamj Settings.
Path to Yamj, navigere til skrivebordet og og find ( i dette tilfælde ) Yamj Mede8er
Movie folder to Scan: navigere til en mappe hvor du har en film.
Jukebox location: Lav en ny mappe på skrivebordet omdøb filen til Jukebox og navigere til mappen.
YamJ skin: Y2M
Done :) tager nok ca 30 sec pr mappe/film.
Næste film/mappe er igen Yamj settings og movie folder to scan og navigere til en mappe med film, Done, derefter Run Yamj :) når du så kan se movie poster info ovs. klikker du på Copy to Mede8er.
 
Kan self. også gøres på en nemmere/anderledes måde. Havde selv problemer med at køre programmer fra c:/programmer.
 
Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noob30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 07:31
Ny firmware til X10003D
V1.03 - 21Sept 2012-BETA
Changelog

1) New Functionality - NFS mount Auto Scan
X3 will Scan the NFS servers on the same IP segment, on boot up. Additionally you can perform a manual NFS scan with a new option called 'Probe' in the NFS menu.
2) New function - AAC/MP3 Force decode - If set to 'on' AAC/MP3 will be decoded to PCM
3) Fixed embedded Italic tag showing in MKV subs
4) Improved performance when decoding High Bittrate mkv with HD Audio 
 
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 07:53
Kører den XBMC som det ser ud til på billederne på deres hjemmeside?
Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noob30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 08:10
Ingen Xbmc, det er Yamj Wink
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 11:26
Har du sat YAMJ op på din? Og hvis du har - hvor lang tid tog det? :) Og fungerer det som det skal?

Er faktisk positivt overrasket over den, den starter hurtigt op synes jeg og afspiller alt jeg har smidt efter den. Den fik dog lidt problemer med at trække 3DISO over SMB, men det har hjulpet gevaldigt med den nye firmware :)
LG E8 55” OLED
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu