recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D media player
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D media player

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 18:05
Hej Alle mede8er 1000x3d bruger
jeg står og skal ud at købe en ny medie afspiller, og efter jeg har læs lidt om den her og på mede8er forum, er jeg blevet mere lun på denWink vil ellers vendte på at dune kommer med deres 3d streamer.
Så lige et par ?
kan den arbejde sammen med Mac?
Hvad det her DuneX2mede8er for noget, set det her: http://www.myrtaart.com/prod2/
 YAMJ hvor godt er det,?
Afspiller den alle formater, jeg har en del mp4 (brugt til atv2 og wdtvlive)
Jeg har nogle blu ray 3d iso formater filer kan det også?

Håber nogen vil hjælpe.
Mvh
Aouer 


Redigeret af aouer - 22-Oktober-2012 kl. 18:06
Til top
Quakermire9230 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-November-2010
Sted: Danmark Aalborg
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quakermire9230 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 10:26
Har 1000X3d afspilleren...
Har selv Imac m.m. men synes det var nemmere at køre fra en Windows pc hurtig lige at scanne dem derover og overføre det til afspilleren.. Men kan godt lade sig gøre ... Der er flere Guides på google..

- Det duneX2 Du linker til ser ud til at være noget at det samme som YAMJ...
- Jeg er rigtig godt tilfreds med YAMJ.. Rigtig nemt at sætte op.. og hurtig navigering osv.. Super godt tilfreds
- Den afspiller MP4 
- 3D BLURAY iso´s.. Napper den også :P


Quakermire
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 12:34
Jeg har også afspilleren..
Spørgsmålet du stiller med mac ved jeg desværre ikke noget om da jeg ikke har en. :)

Men ellers - det der dunex2mede8er kan du læse mere om hvordan fungerer her:
http://www.mede8erforum.com/index.php/board,103.0.html Der er også til yamj og twix.. Super nemt.
Deres forum er bare generelt pisse godt.. De lytter til alle der skriver derinde og prøver virkelig at løse problemerne der er. Jeg har hvert fald utrolig stor respekt for det de laver derinde..
Men ja, den afspiller både mp4 og 3d iso's.. :) Den kan også godt klare BDMV-mapper hvis det skulle være? :D
LG E8 55” OLED
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholmeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 14:07
Jeg har simpelthen taget chancen og bestilt en Popcorn Hour A-400, som også understøtter 3D. Jeg har selv kun haft en Tvix M6600, som bare fungerer fint. Jeg mangler bare noget bedre coverart. (hvor man ikke skal forbinde Tvix´en til ens PC, for at opdatere sine covers.) Nu må vi se hvor mange børnefejl den har. Jeg var selv tændt på Mede8er´en, men den er altså for grim i mine øjne :-)
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af Bornholmeren Bornholmeren skrev:

Jeg har simpelthen taget chancen og bestilt en Popcorn Hour A-400, som også understøtter 3D. Jeg har selv kun haft en Tvix M6600, som bare fungerer fint. Jeg mangler bare noget bedre coverart. (hvor man ikke skal forbinde Tvix´en til ens PC, for at opdatere sine covers.) Nu må vi se hvor mange børnefejl den har. Jeg var selv tændt på Mede8er´en, men den er altså for grim i mine øjne :-)

Synes også Popcorn Hour A-400 lyder rigtig spændende. :) Hvor har du bestilt den henne?
Men ja, det er lidt surt at computeren skal tændes for at opdatere covere, men jeg kan sagtens leve med det :)
Og ja - 1000X3D ser utrolig grim ud på billeder, men i virkeligheden er den faktisk vældig fin.. Anderledes - men fin :)
LG E8 55” OLED
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholmeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 16:43
Jeg har bestilt den på den franske Popcorn Hours hjemmeside. http://www.popcorn-hour-fr.com/boutique/category.php?id_category=19


Redigeret af Bornholmeren - 23-Oktober-2012 kl. 16:49
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholmeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af Bornholmeren Bornholmeren skrev:

Jeg har bestilt den på den franske Popcorn Hours hjemmeside. http://www.popcorn-hour-fr.com/boutique/category.php?id_category=19
Kan nu forudbestilles her http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=767547
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu