recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3d medieafspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3d medieafspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3d medieafspiller
    Sendt: 23-Juni-2012 kl. 23:03
Nogen der har fået rodet med en medieafspiller som kan afvikle full 3d..

Har hørt godt om himedia 900a og b men kunne godt bruge mere feed back... ellers måske en anden 3d afspiller
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 01:57
HTPC går ikke ind under "Medieafspiller" gør den? hvis den alligevel gør hvorledes ved jeg så om det jeg ser er Full 3D eller ej?
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 09:07
nej tror hurtigt den bliver for dyr.... men mange af de almindelige medieafspillere kan godt afspille 3d i side by side, men jeg går da udfra at full 3d giver et bedre billede ???
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 14:11
Du har jo den dobbelte opløsning hvis du kører fuld 3D, så ja billedet skulle gerne blive noget bedre.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 21:45
ok... nogen der har brugt focalgadgets - så nemlig en fed himedia til 199 dollars....
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu