|
3D & Panasonic CXC725 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2016 kl. 10:45 |
Jeg ved godt at 3D er ude af mode nu.....men prøver alligevel :-)
Jeg har hentet et videoklip som er i 3D .....der står at det er SBS....Side By Side. Videoen afspilles og der er 2 ens billeder ved siden af hinanden. Hvordan slår jeg de 2 billeder sammen så jeg opnår et fuldt 3D billede ? Når jeg går ind i menuerne på mit tv så er 3D indst deaktiveret. Min medieplayer er en Nvidia Shield som er 3D kompatibel. I 3D indst kan jeg vælge SBS, Top & Bund og 2D. Nogen der kan hjælpe mig her ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TVet skulle selv skiffte til 3D, er der ikke på Remoten en 3D knap. Husk der også skal bruges briller. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
persen61 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2016 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 21 |
Ved 3D film står der to billeder, SBS side by side, oppe og nede, inden du slår 3D til, alt efter filmen vælger du den ene eller den anden i 3D opsætningen. 2D er bare normal billede.
Redigeret af persen61 - 16-Marts-2016 kl. 11:48 |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Nu fatter jeg det slet ikke.
På min medieplayer Nvidia Shield har jeg slået Sterecope et eller andet FRA som de fleste anbefaler. Så skulle tv'et automatisk registrere at det er et SBS signal og afspille det i 3D. Det gør mit tv slet ikke. Der er bare 1 billede i venstre og højre side. Der findes ingen 3D knap på tv'ets fjernbetjening.....Men det ER et 3D kompatibel tv....model cxc725. Når jeg evt ville kigge i 3d inst på tv'et er den deaktiveret. Skifter jeg fx over til TV Avisen....så er 3d menuen aktiveret og jeg kan lege med billedet. Hvad gør jeg galt her ?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
SBS betyder jo SideBySide, så TV gør det rigtigt.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Du skal ind under billedindstillinger via menu. Der er ikke en 3D knap på cx725:)
Her kan du vælge om det er side by side 3D eller andet. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er som om illedet ikke opfattes som værende 3 D, men som et dobbelt billede. Som om den afspillende enhed er stillet til forkert Output. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det kan jeg ikke.....den er grå og man kan ikke komme ind på den.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det dobbelte billede er også 3D. Det kræver bare nogle andre briller.
|
|
![]() |
|
Ja...men den viser 1 billede i hver sin side.
|
|
![]() |
|
Det vil se sådan ud hvis det er 3D der vises på et 2D TV, 2 billeder, et på hver side af skærmen. Har du prøvet at afspille det fra en USB enhed. |
|
|
|
![]() |
|
Det må jeg prøve senere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |