|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
||
mon det er også galt ved dvdoo.dk eller er det alle som er galt med i danmark |
|||
Samsung BD-P1400 ,Samsung LE-40F8
|
|||
![]() |
|||
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
||
Prøv at tjekke denne trailer http://www.apple.com/trailers/lions_gate/mybloodyvalentine3d / Det er ikke samme tema, men den er også i 3D |
|||
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|||
![]() |
|||
tueholmgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 352 |
![]() |
||
Wiii ... The Polar Express 3D vil jeg sku´da have
Hvor skal man så købe den - HVIS MAN VIL HAVE DK-STEMMER PÅ ???? ... kunne da være hyggeligt at se den her op til Jul |
|||
T H Æ K T |
|||
![]() |
|||
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
||
hej. den skulle være på dansk ,men der er sket en fejl hos producenten. dette gælder både ved dvdoo.dk og moivezoo.dk
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Snippergyppen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() |
||
Det gælder alle butikker der har bestilt den Nordiske version og det når de jo nok ikke at få rettet op på inden jul, syndt for alle børnene, for det er nu en meget god julefilm. Skal dog siges at hvis man kun køber den nordiske version for at få undertekster på, så er det en dårlig ide, da ens øjne hele tiden skal skifte mellem at kigge på 2D undertekster og 3D billede. Redigeret af Snippergyppen - 18-November-2008 kl. 17:28 |
|||
Philips 32PF5321
Sony STR-DG820 Argon 6250,6220,SUB8SO, 5.1 Samsung SMT-H3106 Playstation 3 40 GB |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det var hellere ingen dansk undertekster på filmen. der kommer nok en ny næste jul Redigeret af it johnni - 18-November-2008 kl. 18:07 |
|||
|
|||
![]() |
|||
klink ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2008 Status: Offline Point: 50 |
![]() |
||
Hej, Har lige fået Polar-Ekspressen..3-D..købt hos Elgiganten..nu læser jeg at den er uden dansk tale..!!! Den version jeg har købt er beskrevet med dansk,norsk,finsk,svnsk,engelsk,italiensk,koreansk samt spansk..TALE!! Undertekst på samme sprog som ovenstående...! Ligger 3-D briller inde i boxen..? Er der nogen der har købt selv samme film i Elgiganten og måske kunne svarer på ovenstående...
|
|||
![]() |
|||
Snippergyppen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() |
||
Elgiganten får også deres version af den nordiske version hos Warner Danmark, så ja, din version er også uden Dk tekst og lyd. Brillerne ligger inde i coveret.
|
|||
Philips 32PF5321
Sony STR-DG820 Argon 6250,6220,SUB8SO, 5.1 Samsung SMT-H3106 Playstation 3 40 GB |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Polar-Ekspressen fåes fra søndag i Bilka til - hold fast - 39,95!!! Godt nok kun på dvd, men det er billigt. Redigeret af Kampus - 21-November-2008 kl. 19:15 |
|||
![]() |
|||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
||
Men kan man bruge de 4 briller til HD også?
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Det vil jeg da tro du kan. Der er vel ikke forskel på opbygningen af 3D i SD eller HD. Har forresten et par briller til at ligge, som jeg i sin tid købte ved en optiker for 10 kr, og som skulle anvendes til nogen prøvesendinger på TV.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har set den i HD med 3d effekterne på, og det ser kanon godt ud, specielt når de i filmen viser et større landskab i baggrunden og en figur i forgrunden, så kommer 3D effekten rigtig til sin ret.
|
|||
Philips 32PF5321
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |