recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D problem på Sony BDP-S580
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D problem på Sony BDP-S580

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Andy666 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Oktober-2011
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andy666 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3D problem på Sony BDP-S580
    Sendt: 26-Februar-2012 kl. 11:53
Jeg har et problem når jeg vil se en 3D film på denne afspiller.

Det er som om den ikke kan se, at det er et 3D TV den er sat til (Pana 50"VT30Y)
Har dobbeltchecket kabel og forstærker indgang med PS3, og der er ingen problemer.

Den er opdateret til nyeste firmware og det hjalp heller ikke.
Manualen er også checket og alt ser rigtigt ud opsætningsmæssigt...

Er der andre med lignende problem? Det er jo pænt belastende Confused

LG OLED 65"G2
Pioneer VSX-934
DALI Lektor 1
DALI Lektor LCR
DALI FazonMikro
OPTOMA UHD42
EliteScreens 100"
Panasonic DP-UB450
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:09
Jeg har en panasonic 310 BD og pana VT20 tv, hvor jeg ind imellem, heller ikke kan få det til at virke. Jeg gør så det, at jeg med filmen i slukker for det hele, og derefter trykker på play på min remote. Det plejer at virke. Ved ikke om det kan hjælpe dig
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Andy666 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andy666 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:21
Tak for svaret Flemming, men det hjalp desværre ikke :-(

I Avatar 3D siger den decideret i menuen, at playeren ikke har genkendt mit TV som værende et 3D TV og at jeg skal checke manualen eller support hos producenten.

I Tron Legacy 3D kommer jeg ikke engang til menuen. Der kommer bare en meddelelse på skærmen om, at playeren eller TV´et ikke er 3D supporteret og at jeg skal checke dem samt kabel osv...

LG OLED 65"G2
Pioneer VSX-934
DALI Lektor 1
DALI Lektor LCR
DALI FazonMikro
OPTOMA UHD42
EliteScreens 100"
Panasonic DP-UB450
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:24
Det lyder helt tosset. Har du prøvet andre hdmi indgange på tvet? Det kan hjælpe nogen gange. Ellers må der være fejl på det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Andy666 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andy666 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:33
Den går ned i min Pioneer forstærker og som sagt, så har jeg gjort præcis det samme med PS3. Samme kabel/samme indgang og der spiller det bare...
Så ja, helt tosset er det sgu :-(

En lille sidenote: grunden til at jeg vil køre 3D på Sony´en er, at jeg syntes jeg har læst et sted at PS3 kun viser 3D i 720p
Har det noget på sig? For ellers bruger jeg self. bare PS3´eren :-)

LG OLED 65"G2
Pioneer VSX-934
DALI Lektor 1
DALI Lektor LCR
DALI FazonMikro
OPTOMA UHD42
EliteScreens 100"
Panasonic DP-UB450
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:41
Prøv at skifte hdmi indgang på din reciver. Jeg havde den samme på et tidspunkt, og måtte ind imellem skifte for at få det til at virke. Hvis du sætter din afspiller direkte til tv, så er der sikkert ikke noget galt.
Jeg kender ikke noget til ps3, så det kan jeg ikke udtale mig om.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Andy666 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andy666 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:55

Hov! Det virker hvis man sætte den direkte til TV´et... men det er da for latterligt!

Og lyden kommer ikke med. Så skal der vel bare et toslink kabel mellem TV og forstærker? også for latterligt Cry

Nå men hvis det er det der skal til for at få 1080p så må det bare være sådan.
Hvis ikke må jeg bare bruge PS3´eren...

Tak for hjælpen Flemming. Jeg var da ved at gå bananas LOL

LG OLED 65"G2
Pioneer VSX-934
DALI Lektor 1
DALI Lektor LCR
DALI FazonMikro
OPTOMA UHD42
EliteScreens 100"
Panasonic DP-UB450
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:58
Kan man ikke i menuen på afspilleren sætte den til at tvinge et 3d signal af sted.
Det kan man på oppo.
SVP03
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:59
Det var så lidt.
Jeg ved ikke hvorfor, men denne reciver, har lidt problemer med at få 3D signal igennem.Ouch Men du har ikke prøvet at skifte hdmi indgang i reciveren? Som sagt hjalp det nogle gange for mig.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Andy666 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andy666 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det var så lidt.
Jeg ved ikke hvorfor, men denne reciver, har lidt problemer med at få 3D signal igennem.Ouch Men du har ikke prøvet at skifte hdmi indgang i reciveren? Som sagt hjalp det nogle gange for mig.

Jo det har jeg også prøvet. Samme resultat :-(
LG OLED 65"G2
Pioneer VSX-934
DALI Lektor 1
DALI Lektor LCR
DALI FazonMikro
OPTOMA UHD42
EliteScreens 100"
Panasonic DP-UB450
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af Andy666 Andy666 skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det var så lidt.

Jo det har jeg også prøvet. Samme resultat :-(
Det er altså bare Pi... irriterende.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Andy666 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andy666 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Kan man ikke i menuen på afspilleren sætte den til at tvinge et 3d signal af sted.
Det kan man på oppo.

Man kan vælge "Auto" eller "Fra"

Kan sgu ikke leve med at den skal sættes direkte til TV´et, så det bliver nok bare PS3´eren til formålet.
Synes heller ikke jeg kan læse et ordenligt svar på diverse forums mht 3D i 720p/1080p, så nu gider jeg ikke rode mere med det lårt Confused
LG OLED 65"G2
Pioneer VSX-934
DALI Lektor 1
DALI Lektor LCR
DALI FazonMikro
OPTOMA UHD42
EliteScreens 100"
Panasonic DP-UB450
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu