|
3D projektor sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
shavi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2013 kl. 20:04 |
Hej Alle,
Sælger min kære Optoma HD67 sammen med 3D-XL 3D processor pga. rejse til udlandet, begge dele er ca. et år gammel meget velholdt og i en ikke ryger hjem. Den kan klare Side by side og Top and bottom 3D. Jeg har tænkt mig omkring de 6000kr for begge dele. Kom med et bud.
Redigeret af shavi - 02-Juli-2013 kl. 20:17 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:25 |
|
![]() |
|
shavi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Kan du send en link til den fullHD 3D projektor du taler om?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:25 |
|
![]() |
|
Munkieftw ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=768355 .. <-- Den Mejnert snakker om .. tror jeg..
Men ja, den stod vidst til 5599 for leden..
|
|
![]() |
|
6200 kun til projektoren og her sælger jeg også den ekstern 3D processor 3D-XL som købt enda i tyskland for 3500kr.
Mht. pære timer, har lige tjekket og det viser sig at køre 1400 timer dvs. mindre end halv del af det den kan køre endnu. Jeg har selv købte den et år siden helt nyt på dba, har stadigvæk orig. emballage og det der skal til.
|
|
![]() |
|
Fair nok, jeg kan se at prisen er måske ikke helt realistisk med de nye på markedet så kom med et realistisk bud venner..
|
|
![]() |
|
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:24 |
|
![]() |
|
Den bliver ikke solgt for mindre end 4000kr så beholder jeg den selv men tak for budet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |