Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
furious jt
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3730
|
Sendt: 30-April-2010 kl. 19:04 |
Lars skrev:
mugge66 skrev:
Krigen på Bluray og HD-DVD er nu bare med briller istedet |
Sælger man senere TV'et igen, skal brillerne selvfølgelig med til den nye ejer. De hører sammen med TV'et.
/Lars |
Det bestemmer man vist nok helt selv 
|
7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
 |
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 30-April-2010 kl. 19:12 |
furious jt skrev:
Lars skrev:
mugge66 skrev:
Krigen på Bluray og HD-DVD er nu bare med briller istedet |
Sælger man senere TV'et igen, skal brillerne selvfølgelig med til den nye ejer. De hører sammen med TV'et.
/Lars |
Det bestemmer man vist nok helt selv  |
Det ville jo siger at man også kan sælge et TV uden fjernbetjening, det samme ville også sige med de to 3D brille der fulgt med TV'et, man har jo ikke meget ud af at købe et 3D TV uden 3D Briller.
Redigeret af Startrek - 30-April-2010 kl. 19:17
|
 |
MaXer
Guld medlem
Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1966
|
Sendt: 30-April-2010 kl. 19:27 |
Startrek skrev:
man har jo ikke meget ud af at købe et 3D TV uden 3D Briller.
|
Det har man da. Hvis man er ligeglad med 3D (enten fordi man ikke kan se det eller fordi det ikke siger en noget), men det TV man gerne vil have har det, som jo sagtens kan blive relevant hvis 90% af de næste tv understøtter 3D.
|
|
 |
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
|
Sendt: 30-April-2010 kl. 19:45 |
MaXer skrev:
Startrek skrev:
man har jo ikke meget ud af at købe et 3D TV uden 3D Briller.
|
Det har man da. Hvis man er ligeglad med 3D (enten fordi man ikke kan se det eller fordi det ikke siger en noget), men det TV man gerne vil have har det, som jo sagtens kan blive relevant hvis 90% af de næste tv understøtter 3D. |
Helt enig. Jeg kunne sagtens finde på at købe Samsungs plasma topmodel, også selv om 3D ikke er noget jeg går efter på det tv jeg køber senest i juni.
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 30-April-2010 kl. 21:02 |
MaXer skrev:
Hvis man er ligeglad med 3D (enten fordi man ikke kan se det eller fordi det ikke siger en noget), men det TV man gerne vil have har det, som jo sagtens kan blive relevant hvis 90% af de næste tv understøtter 3D. |
Ja. Panasonic har valgt at levere 2 briller med. Selvom dette jo hæver slutprisen, for de aktive briller kan koste op mod 1000 kr/par. Philips vil sælge deres TV uden briller og trådløs sender. Det kan man købe som et "3D kit" ved siden af. Samsung har valgt at levere brillerne med deres blu-ray i stedet. Dette laver de forhåbentlig om, for så skal man jo købe deres blu-ray. Og hvis man nu har nok i sin PS3, eller hellere vil have en anden som Panasonics. LG leverer et sæt briller med deres TV. /Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
 |
h8red
Super bruger
Oprettet: 15-Februar-2006
Point: 333
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 16:43 |
Så hvis samsung kun leverer briller med til deres blu-ray, er det så kun samsung 3d tv ejere der vil få glæden.
Virker rimeligt besynderligt.
Hvis altså briller er designet til at virke med et bestemt tv, som syntes at være tilfældet.
|
 |
Startrek
--
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 16:52 |
En god reklame ide til samsung, Sony, Philips og Panasonic, lev. to 3D briller med 3D Blu-ray afspiller og to sæt 3D briller med 3D TV, så når man har købet en 3D afspiller og et 3D Tv er man total op på fire 3D briller.
Og en anden ting, smide lige to/tre 3D Blu-ray film med i købe, tro at man hurtig blive træt af at se den 3D demo diske der følge med, og hvis man skal vendte år på at der komme 3D film ud i løs købe, så har man faktisk ikke meget glæde af 3D.
Også en god ide, smide en værdikupon i, til en gratis kopi af Avatar 3D på Blu-ray.
Når man skal ud og smide omkring 20.000 kr. for 3D TV og afspille, må der gerne værre lidt ekstra oven i hatte, for de første der købe disse tv er den førts reklame for 3D, da det blive viste til gud og hvermand.
Redigeret af Startrek - 01-Maj-2010 kl. 17:12
|
 |
Hans j
Guld medlem
Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 16:58 |
Hother skrev:
Præcis
Og jeg forventer faktisk at holde et mindre 3D shoot-out for interesserede, når mit 3D setup er på plads.
Jeg er lidt træt af alle de kloge bemærkninger omkring det ubrugelige i 3D på et 50 tommer panel - så kan folk selv komme og se in real life . og ikke kun udtale sig om hvad de tror - eller har læst sig til  |
Hvor skriver man sig op ?
Redigeret af Hans j - 01-Maj-2010 kl. 16:58
|
 |
Startrek
--
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 17:04 |
Hans j skrev:
Hother skrev:
Præcis
Og jeg forventer faktisk at holde et mindre 3D shoot-out for interesserede, når mit 3D setup er på plads.
Jeg er lidt træt af alle de kloge bemærkninger omkring det ubrugelige i 3D på et 50 tommer panel - så kan folk selv komme og se in real life . og ikke kun udtale sig om hvad de tror - eller har læst sig til  |
Hvor skriver man sig op ?
|
Jeg har nu aldrig skrevet at 3D er ubrugelig på en 50" men at det nok er beder på en 64", men at det nok er ubrugelige på et 3D tv i 32" til 40". Ellers så har jeg en aftale med Hother om at se dette 3D TV. når han få det hjemme i stuen, håber så bare at der er nogle 3D film på marked på det tidspunk, så man kan teste det uden at det er en demo 3D disk med bruger.
Redigeret af Startrek - 01-Maj-2010 kl. 17:05
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 17:22 |
Startrek skrev:
En god reklame ide til samsung, Sony, Philips og Panasonic, lev. to 3D briller med 3D Blu-ray afspiller og to sæt 3D briller med 3D TV, så når man har købet en 3D afspiller og et 3D Tv er man total op på fire 3D briller. |
Men ville du ikke blive sur, hvis du betalte 1500 kroner ekstra for to par briller, hvis de ikke passede til dit TV ?
Altså hvis du f.eks. gerne vil have et Sony 3D TV, men bedre kan lide Panasonics 3D blu-ray. Så betaler du dyrt for briller du ikke kan bruge.
/Lars
Redigeret af Lars - 01-Maj-2010 kl. 17:22
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
 |
Startrek
--
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 17:24 |
Lars skrev:
Startrek skrev:
En god reklame ide til samsung, Sony, Philips og Panasonic, lev. to 3D briller med 3D Blu-ray afspiller og to sæt 3D briller med 3D TV, så når man har købet en 3D afspiller og et 3D Tv er man total op på fire 3D briller. |
Men ville du ikke blive sur, hvis du betalte 1500 kroner ekstra for to par briller, hvis de ikke passede til dit TV ?
Altså hvis du f.eks. gerne vil have et Sony 3D TV, men bedre kan lide Panasonics 3D blu-ray. Så betaler du dyrt for briller du ikke kan bruge.
/Lars |
Det kan der god være noget om  , men det kunne jo lokke forbruge til at købe samme mærke 3D afspille og TV
|
 |
Hans j
Guld medlem
Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 17:26 |
Lars skrev:
Startrek skrev:
/Lars |
De kan jo vælge at lave bundles, så du kan købe en afspiller med briller "billigt" eller også bare købe afspiller. Idéen er da god.
|
 |