|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Jeg har både set Up og Avatar i 3d og er blevet skuffet begge gange. Jeg får ikke hovedpine men da jeg ikke går med briller til hverdag synes jeg de var irriterende at have på og det var hårdt for mine øjne at fokusere. Først troede jeg faktisk at der ville være noget specielt fantastisk ved avatar i 3d i forhold til up da der var blevet snakket så meget om avatar, dog tænker jeg i hvert fald nu at jeg ikke vil betale ekstra for at se en film i 3D og at jeg har haft bedre filmoplevelser i 2D.
Kunne dog godt lide avatar som film og har set den i 2d siden :)
|
|
![]() |
|
Thomasl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
jeg fik hovedpine af Avatar. Troede først det var dehydrering eller andet, men den forsvandt på hjemturen i bussen (uden vand).
Men bortset fra det, fed film, og oplevelsen var bestemt en hovedpine eller to værd :-)
|
|
mvh.
Thomas |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
Jeg tror at 3D SPIL bliver BIG! Hvor godt 3D kommer til at virke med en 50 tommers skærm, og, om det giver hovedpine med Shutter Glasses, vil tiden vise. De store projektor producenter skal nok også komme med en del 3D projektorer. F.eks JVC.
De, der ikke vil købe 3D udstyr, kan for i øvrigt bare lade være med det. Lige NU, ville jeg ikke selv investere i 3D udstyr. Der vil nok gå et år eller to, hvis jeg ville bruge penge på det. |
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Nu er kendte designer kaste sig over 3D briller, så hvor meget klovne der er i disse er jo usagte. Og hvis man kan begynde at købe designe 3D brille med styrke hos den lokal optiker (hvad det se ud til), så blive 3D stor i 2010 og vel større i 2011. |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Tja, jeg står og skal købe fladt tv til stuen i år
![]() Så jeg har altså sat Panasonic VT20 øverst på min liste ![]() Jeg giver gerne lidt ekstra for at få muligheden for 3D. |
|
![]() |
|
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Jeg har lige læst tråden, og så kom jeg til at tænke på følgende. Hvis man nu pludselig blev flere til at se en 3D film ind man havde briller til, så vil det vel ikke være muligt at se filmen i "bare" 2d vel? Så skal filmen vel ligge i to formater ik /Thomas |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Filme ligge også i 2D format på diske og kan derfor også afspillers som 2D og på en gamle 2D Blu-ray afspiller, ellers skal alle havde 3D brille på for at kunne se film i 3D. |
|
![]() |
|
mugge66 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Hvad nu hvis man var den heldige ejer af et sony 3d Demo fjernsyn og bluray, så er det da sådan rimeligt relavant hvor man køber 3d film
|
|
Udstyr Pentium 2 166MHZ DUAL Floppy drev, 56mb ram, 100w psu, 8mb onboard Graphic
|
|
![]() |
|
![]() |
Selvfølgelig, men husk at købe flere 3D brille så venner og familie også få glæde af 3D, for at se 3D uden brille ville ikke være til holde ud, for dem der ikke har 3D briller på. Desværre så komme Avatar ikke i 3D udgave til nov. i år. Men måske en gang i 2011 ![]() http://www.blu-ray.com/news/?id=4197 Redigeret af Startrek - 21-Februar-2010 kl. 16:56 |
|
![]() |
|
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Tak for svar startrek.. "letten", Har kun skimtet lidt af det, men det kan være der står noget interessant.. http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1266482873 |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
1) det kan være at de vil komme bundlet i både 2D og 3D, som f.eks. Coraline Blue-ray http://www.buy.com/prod/coraline-blu-ray-2d-and-3d-versions-with-3d-glasses-2discs/q/loc/322/211201522.html 2) Teknisk burde det være meget simpelt at se en 3D som 2D, idet man bare lukker det ene signal ude (højre f.eks.). Om producenterne giver den mulighed ved jeg ikke.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |