|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() Sendt: 17-Juli-2010 kl. 00:56 |
Rekordere.dk larmer en del omkring 3D for tiden, og diskussionerne ryger af og til op i en spids og kan blive personlige. Kan en afstemning vejre stemningen for 3D nu, hvor nogen har købt 3D TV eller har set 3D demo materiale? Det er muligt at stemme multipelt.
Min personlige stemme falder på #3 og #5. Redigeret af goAMinD - 17-Juli-2010 kl. 20:53 |
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Tror bestemt der er fremtid i 3d tv men ikke som vi kender det idag.
|
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Jeg har et 3D fjernsyn, stemte. - "Er en fed sidegevinst i ny og næ."
Men jeg købte det på ingen måde pga. dets 3D funktioner. Jeg købte det udelukket fordi at det er markedets bedste TV pt. så 3D'en kom med for mit vedkomme som noget ''nice to have''. ... jeg har for den sags skyld ikke engang set noget 3D materiale på min egen skærm endnu.
![]() Redigeret af .FTH' - 17-Juli-2010 kl. 11:14 |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() |
Stemte også: fed side gevinst.
Det er i hus. Og er fedt. Men mangler film. Købt som opgradering af udstyr. |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Jeg har set 3D-film demonstreret på både Panasonic- og Samsung-udstyr. Og jeg syntes, at Samsungs briller fungerede bedre for mig, end Panasonics. Det føltes, som om sidstnævntes 3D-briller havde lidt svært ved at sidde ordentlig fast på næsen.
Selv om 3D-effekten fungerer fint nok for mig, og jeg heller ikke oplever noget ubehag ved at kigge igennem brillerne, så føler jeg dog ingen umiddelbar trang til at styrte ud og indkøbe 3D-afspiller og -skærm. Jeg savnede ligesom en svarmulighed mere, som:
"Jeg er måske nok interesseret, men vælger alligevel at slå koldt vand i blodet og se tiden an".
Så i mangel af bedre stemte jeg: "Det er en gimmick, der presser salgstal op" Redigeret af musicus - 17-Juli-2010 kl. 13:23 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg tror ikke 3D til film bliver det store hit hjemme i stuerne. Derimod ser jeg det som et kæmpe hit ude i fremtiden når det bruges til konsol spil. Det er underholdning så det basker, og børn samt barnlige sjæle elsker denne form for underholdning.
Redigeret af Kandersen - 01-September-2010 kl. 10:18 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Og jeg stemte en god sidegevinst, for det mener jeg det er. Som Hansie er inde på, så er udvalget af 3D film alt for ringe i øjeblikket. Men med de rigtige optagelser (formentligt et dedikeret 3D kamera), så er det altså en oplevelse, hvor 2D godt kan pakke sammen. Det er jo så bare min oplevelse af 3D
![]() Redigeret af Hother - 01-September-2010 kl. 10:38 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() |
3D spil fra Playstation 3 er rimelig fedt og meget overbevisende.
Men der mangler stadig film før man kan vurdere om det bliver et hit hjemme |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Det er da din egen skyld - du kan da bare gå over gaden og låne
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |