|
3D TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Maj-2021 kl. 14:59 |
Ja ja, jeg ved godt at 3D tv er død og begravet (igen), men jeg har en bekendt der har et Samsung TV med 3D og tilhørende briller, og da jeg på et tidspunkt tog en del billeder i 3D, samt har nogle 3D video clips tænkte jeg på hvad der skal til for at se dem? Man kan vel ikke blot lægge dem på et usb stick og så TV'et selv "dekoder" dem? Eller skam man have noget software til det, kort sagt jeg har ingen ide om hvad man gør, så hvis I kan hjælpe vil det være fantastisk. Billeder ligger som enten jpg eller mpo og filklip som mov eller vmw filer.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har også et Samsung 3D, har nogle videoer i 3D på en USB stick, de vises fint fra den.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
Så det vil sige at TV'et selv finder ud af at "konvertere" dem?
BTW. Hvilket format er de i?
Redigeret af Falcon - 29-Maj-2021 kl. 15:20 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det vises lige så godt som en film i 3D på en BD vises.
Redigeret af Radiomanden - 29-Maj-2021 kl. 15:24 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Prøv bare i det format de nu er i og se hvad der sker.
|
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Prøv at starte med at putte usb dimsen i tv'et og se hvad der sker.
3D film er fantastiske ærgerligt at der stort set ikke var nogle producenter der ville udnytte de muligheder det gav. |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |