recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JGo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-August-2020
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JGo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3D
    Sendt: 31-August-2020 kl. 18:49
Jeg elsker, at se film i 3D på mit Sony tv 65”.
Mit tv er fra 2014 og skal nok skiftes på et tidspunkt.
Jeg er dog meget bekymret for, om jeg overhovedet kan finde et med 3D.
Jeg synes, at det er ærgerligt, at 3D ikke fik succes.
Jeg har lige set Avatar i 3D. Derudover er alle Marvel filmene og Jurrassic World er megagode i 3D.
Er der nogen, der ved om, der er et findes et nyt tv med 3D (helst passiv)?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2020 kl. 18:53
Det kommer du til at kigge langt efter hvis det skal være et nyt TV.

Redigeret af Munch - 31-August-2020 kl. 18:54
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2020 kl. 19:31
Jeg købte et OLED tv da de skulle til at udgå, det er fedt. Jeg får nok samme problem som dig en dag. Håber min C6 holder mange år. Held og lykke.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2020 kl. 19:45
3D TV er døde. Teknologien vandt aldrig indpas i hjemmene (det kan godt være teknologien ikke var moden nok) - jeg hører nok til en af dem der "har været med til det" , da jeg fx ikke kan se noget på mit philips som også har passiv 3D. - jeg bruger briller og er derfor nødt til at have 2 par briller på for at se noget. Desværre har jeg en bygningsfejl, så jeg ser slet ikke 3D delen når jeg kigger uden briller, det er bare sløret. og 2 par briller er ganske enkelt bare no go for mit vedkommende. - heller ikke selvom jeg sidder derhjemme :-) Det er en teknologi som ganske enkelt har for mange udfordringer for brugerne for at det er "behageligt". Nogle få er heldige og har ikke de problemer, og der er det helt sikkert fedt for dem at se film i 3D, men for den store skare af folk som ikke får den samme fornøjelse, der er det bare spildte penge.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2020 kl. 21:50
Jgo, jeg håber du får svar på dit spørgsmål (jeg ved det desværre ikke).

Til alle jer, som i stedet vil diskutere for og imod 3D henviser jeg til denne tråd, som er skabt til netop dette formål. 
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2020 kl. 00:41
Selv for os, der ikke bruger briller i forvejen, er 3D brillerne skide irriterende. Jeg har sgu da ikke et godt 20/20 syn, for så alligevel at skulle bøvle med briller for at se film.
Gider det heller ikke i biografen. Jeg går heller i en mindre sal i biografen, for at slippe for 3D. Tit vises 2D udgaven ikke i den største sal i vores lokale biograf.
Til top
wega2000 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Januar-2017
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wega2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2020 kl. 10:39
Udskiftede selv mit 3d tv tidligere i år og ser nu kun 3d film via mit Quest Vr headset. Det fungerer fantastisk til 3d film, som en kæmpe skærm og (næsten) som at være i biografen. Har i øvrigt selv briller, men har ikke set det som et problem at have 3d briller på ud over de almindelige briller.  



Redigeret af wega2000 - 02-September-2020 kl. 18:37
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1072
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 08:33
Oprindeligt skrevet af JGo JGo skrev:

Jeg elsker, at se film i 3D på mit Sony tv 65”.
Mit tv er fra 2014 og skal nok skiftes på et tidspunkt.
Jeg er dog meget bekymret for, om jeg overhovedet kan finde et med 3D.
Jeg synes, at det er ærgerligt, at 3D ikke fik succes.
Jeg har lige set Avatar i 3D. Derudover er alle Marvel filmene og Jurrassic World er megagode i 3D.
Er der nogen, der ved om, der er et findes et nyt tv med 3D (helst passiv)?

Har du set filmene på DVD / Bluray eller på streaming ?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
JGo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-August-2020
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JGo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 21:28
3d blu ray😊
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu