|
3GS er blevet laaaangsom |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Marts-2012 kl. 15:28 |
Min Tlf er lige pludseligt blevet meget langsom, den hakker i det, er langsom til at åbne apps og nogen gange lukker den appen ned.
Er der en tool af en art man kan kører på den? Har haft ios5 siden det kom frem og har ikke haft problemet før nu |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24798 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lav en backup på din pc, og så prøv at gendanne din mobil. Derefter kan du så lave en sync, tilbage til din mobil.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Denne back up skal ligge i iTunes ikke? Kan iTunes håndtere to back ups?
|
|
![]() |
|
Altså to forskellige tlf
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24798 |
Ja, det skal liggi i iTunes. Den kan godt have to backups, hvis de har samme programmer med mere.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Er den jailbreaket, er der en app der hedder ,openbackup ,eller er det igennem itunes !
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Den er ikke jailbraket, og min kæreste og jeg har ikke de samme programmer og lignede på Tlf. Problemet er at min pc er brændt af, og jeg på min firma pc som jeg har adgang til ikke kan installere programmmer. Må snuppe en af se gamles pc næste gang jeg kommer derhjem. Er det bare i iTunes at vælge backup af programmer og derefter vælge et punkt der hedder gendan?
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Mener man kan køre backup Under filer >backup,eller også er det højre klik ,device >backup (kan ikke tilslutte min egen lige i øjeblikket)
Redigeret af len61 - 04-Marts-2012 kl. 16:19 |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Super, så er set ho bare det jeg skal kigge på når jeg kommer til en computer. Jeg takker og håber det virker, det er nemlig blevet så slemt jeg overvejer at slå smut med den
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Ved du hvordan man "slukker" for en app efter du ikke bruger den mere? Hvis man ikke slukker for dem og du bliver ved med at åbne flere og flere apps, bliver telefonen langsommere.
Denne video viser hvordan man slukker for dem. Håber det hjalp
![]() |
|
![]() |
|
@MrCeecar - den var jeg bekendt med, og det hjælper også lidt, men sket ikke nok :( men tak ellers
|
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Har du prøvet at slukke telefonen helt? Apple anbefaler jo at man gør det af og til
![]() Med risiko for at blive beskyldt for at høre til 'stavepolitiet', hedder det så ikke 'jailbroken'? /Nils
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |