recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3GS er blevet laaaangsom
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3GS er blevet laaaangsom

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3GS er blevet laaaangsom
    Sendt: 04-Marts-2012 kl. 15:28
Min Tlf er lige pludseligt blevet meget langsom, den hakker i det, er langsom til at åbne apps og nogen gange lukker den appen ned.
Er der en tool af en art man kan kører på den?
Har haft ios5 siden det kom frem og har ikke haft problemet før nu
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24798
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 15:32
Lav en backup på din pc, og så prøv at gendanne din mobil. Derefter kan du så lave en sync, tilbage til din mobil.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 15:48
Denne back up skal ligge i iTunes ikke? Kan iTunes håndtere to back ups?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 15:49
Altså to forskellige tlf
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24798
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 15:52
Ja, det skal liggi i iTunes. Den kan godt have to backups, hvis de har samme programmer med mere.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 16:00
Er den jailbreaket, er der en app der hedder ,openbackup ,eller er det igennem itunes !
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 16:04
Den er ikke jailbraket, og min kæreste og jeg har ikke de samme programmer og lignede på Tlf. Problemet er at min pc er brændt af, og jeg på min firma pc som jeg har adgang til ikke kan installere programmmer. Må snuppe en af se gamles pc næste gang jeg kommer derhjem. Er det bare i iTunes at vælge backup af programmer og derefter vælge et punkt der hedder gendan?
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 16:17
Mener man kan køre backup Under filer >backup,eller også er det højre klik ,device >backup (kan ikke tilslutte min egen lige i øjeblikket)

Redigeret af len61 - 04-Marts-2012 kl. 16:19
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 16:28
Super, så er set ho bare det jeg skal kigge på når jeg kommer til en computer. Jeg takker og håber det virker, det er nemlig blevet så slemt jeg overvejer at slå smut med den
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 16:43
Ved du hvordan man "slukker" for en app efter du ikke bruger den mere? Hvis man ikke slukker for dem og du bliver ved med at åbne flere og flere apps, bliver telefonen langsommere. 

Denne video viser hvordan man slukker for dem.

Håber det hjalp Smile og hvis det ikke hjalp så ved jeg ikke hvad der er galt.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2012 kl. 16:49
@MrCeecar - den var jeg bekendt med, og det hjælper også lidt, men sket ikke nok :( men tak ellers
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nbu001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 02:19
Har du prøvet at slukke telefonen helt? Apple anbefaler jo at man gør det af og til Smile

Med risiko for at blive beskyldt for at høre til 'stavepolitiet', hedder det så ikke 'jailbroken'? 

/Nils
           
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu