|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Jeg syns det er rigtigt fedt tænkt, men håber du maler samme hvide, og så ville jeg nok selv have valg at "kassen" gik ud til kanten istedet, hvad er bevæggrunden bag det valg? flot ser der ellers ud :-) |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
Psychodad ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2009 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Fjernsynet er et Pioneer KRP-500AW... Grunden til at det ikke skulle gå helt til kanten er for ikke at skærme for meget for de 2 vinduer der er i hver side. |
|
![]() |
|
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Dét er helt klart nytænkning. Og jeg synes faktisk slet ikke det er så galt endda. Så længe rummet kan bærer det. Så kan man diskutere om skærmen hænger for højt osv. Konklusionen er, at det er skide godt fundet på, og rigtig flot udført!
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |