|
4 mm2 tyk højtaler kabel til fornuftig pris |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | ||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nej men du ville i så fald hjælpe Gasolin, der gerne vil ha sådan et kabel.
|
||||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
(men rigeligt efter min opfattelse)
|
||||
Mvh. JørgenT
|
||||
Hbar
Bruger Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 213 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Prøv at kig på: https://www.av-cables.dk/hoejttalerkabel/
Jeg bruger Supra 4x2.5 mm2 til Bi-wire. Lad være med at køb ondsvagt dyrt kabel, det er i bund og grund strøm der transporteres i højtallerkabler. Så jo længere afstand jo højere kvadrat for at kompensere for modstanden og effekttabet i kablet.
Redigeret af Hbar - 18-Oktober-2018 kl. 19:03 |
||||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det jo derfor jeg spørger efter noget billigere alternativ til supra classic 4.0. om der er noget uden at det skal være det som koster alt fra 5-15 kr pr meter afhængig af hvor langt kabel man køber.
Redigeret af gasolin - 18-Oktober-2018 kl. 19:06 |
||||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1665 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kig på thomann eller en hvilken som helst anden instrumentforrretning, der er der masser at vælge imellem i løbende meter.
|
||||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det jo med stik på da de fleste sådanne steder har højtaler speakon stik
|
||||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(1)
|
|||
|
||||
Mvh. JørgenT
|
||||
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Du kan sagtens købe på metermål hos Thomann:
Edit: Too slow...
Redigeret af jacobask - 18-Oktober-2018 kl. 19:49 |
||||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Super, var vidst gået forbi min næse, men hvordan skiller man så skidt fra kanel? Skal man læse en h..... masse artikler, gå efter stjerner (folks personlige oplevelser),popularitet eller er der noget andet? For ud over det bare skal holde sig på omkring 25-30kr meteren, være 2x4mm2 i tykkelsen og så vidt det er muligt ikke have en lys lyd, så vil man jo gerne vælge det bedste inden for den kategori,til prisen, skal det bare virke så havde jeg valgt det billigste jeg kunne finde eller beholdt det jeg har Går dog trods alt så meget op i lyden at hvis jeg vælger standard kabel som f.eks supra classic, så vil det være pga det lyder bedre end andre kabler til samme pris.
|
||||
Eeyore
Super bruger Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Pro snake fra Thomann fås desværre ikke i 2x4mm2 i løbende meter, men du klipper jo bare speakon stikkene af, sværer er det da ikke. Glem alt om et kabel med lys lyd, sådan noget findes ikke. Det eneste der betyder noget er kablets tvæsnitareal i forhold til længden og højtalernes modstand.
Redigeret af Eeyore - 18-Oktober-2018 kl. 20:13 |
||||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det var hvad jeg fandt i 4mm2 Redigeret af gasolin - 18-Oktober-2018 kl. 20:54 |
||||
hoejfed
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2017 Sted: hjemme Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
kig her hos brinck elektronik.
|
||||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |